LCD אני מחבר את המחשב ל-lcd דרך כבל hdmi ולא שומע סאונד

  • פותח הנושא פותח הנושא ohad2310
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ohad2310

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הכטיס מסך שלי הוא Geforce 9800 והוא מחובר לכרטיס קול
 

לא חושב שהכרטיס הזה מוציא סאונד דרך HDMI, תבדוק בהוראות (אולי צריך לחבר גם מחבר SPDIF פנימי).
 
הכטיס מסך מחובר דרך SPDIF פנימי ללוח אם.
הלכתי לאיבורי מהם קניתי את המחשב והם אמרו לי שזה בעיה של הגדרות והם טענו שהם סידרו את זה אבל שהגעתי הביתה וחברתי את המחשב לטלויזיה ולמחשב לא שמעתי סאונד לא בטלויזיה ולא במסך מחשב
 
תבדוק בהגדרות לוח הבקרה איזה התקן אודיו פעיל.
 

אפשר לרכב עם שאלה על השרשור?
הכבל-SPDIF הפנימי, אמור לבוא עם כרטיס המסך באריזה או שהוא נקנה בנפרד?כי לא זכור לי שאצלי היה משהו חוץ ממתאם SVIDEO לקומפוננט.

תודה,
עמרי.
 
הוא נקנה בנפרד
 
תודה רבה!

עמרי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור