שלום לכולם!!!
אני ממש לא מבין גדול בכל הפרטים שצריך או לא צריך אז בבקשה אם אפשר תעזרו לי, במיוחד בפרטים הקטנים...
אז ככה, אני רוצה לקנות 42"(בדקתי מרחקים) לא יודע אם פלזמה או LCD כי תכל'ס אין לי מושג מה ההבדלים המשמעותיים ביניהם. אני בעיקר רוצה לראות כדורגל וסרטים גם רגיל ובעיקר דרך המחשב(יש לי במחשב יציאת HDMI).
מבחינת התקציב אני מחפש מציאה, משהו בסביבות ה-4500 אבל אם זה שווה אז אפשר להתגמש לכיוון למעלה. רק תסבירו לי למה זה שווה.
תודה רבה מחכה לתשובות...
אני ממש לא מבין גדול בכל הפרטים שצריך או לא צריך אז בבקשה אם אפשר תעזרו לי, במיוחד בפרטים הקטנים...
אז ככה, אני רוצה לקנות 42"(בדקתי מרחקים) לא יודע אם פלזמה או LCD כי תכל'ס אין לי מושג מה ההבדלים המשמעותיים ביניהם. אני בעיקר רוצה לראות כדורגל וסרטים גם רגיל ובעיקר דרך המחשב(יש לי במחשב יציאת HDMI).
מבחינת התקציב אני מחפש מציאה, משהו בסביבות ה-4500 אבל אם זה שווה אז אפשר להתגמש לכיוון למעלה. רק תסבירו לי למה זה שווה.
תודה רבה מחכה לתשובות...