אנחת רווחה

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אופס
יש מצב, פשוט זכרתי שהם של פוקל
אגב הסאונד גם היה שונה בגלל הפיזור סאונד השונה של הinverted dome בניגוד לdome הרגיל בטוויטרים החדשים שלהם.
לדעתי הבריליום של פוקל הוא בין הטוויטרים הטובים בעולם אם לא הכי טוב.
 

אלדר,

אתה בעיקר אחראי לרפש בפורום (אח"כ אתה מוחק את הדברים שלך!), משנאתך לעופר שחורי, הנובעת משגעון גדלות או תסמונת נפוליאון שלך, רק שאתה לא נמוך.

עופר רוצה שלווה ושקט, תכבד את בקשתו ועל תפנה אליו יותר בפורום, ככה לכולנו יהיה יותר טוב.

יכבדו אותך יותר בפורום יותר!
יש לך מה לתרום :).
תראה ! לא רוצה לענות לך עד שהפורום התנקה , אבל אתה לא חף בעצמך .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור