אנחת רווחה

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יודע גם במה אנחנו חלוקים
ומכבד זאת.

כבר דברנו על זה.
 
הי איתי
"חבל שלא שמעת את שלי עם הגברה אמיתית כמו KARAN REFERENCE למשל
או Accuphase או ASR
היית מבין שחריפות או בהירות ממש לא קיימת."
בחרת בשלוש הגברות שהן אינן חריפות רק להמחיש את מה שאני אומר. עוד הפעם: וילסון הוא רמקול מצויין ומאוד דינאמי עם גוון צליל בהיר
ש צ ר י ך לחבר לאלקטרוניקה עם הרבה כח ובעלת אופי חם על מנת להוציא ממנו את המיטב ושלא ישמע צעקני.
דן, נחש מה: זה לא הטוויטר שצועק אלא המיד. וזה נכון מאוד שצריך לדעת לכוון וילסון בכדי להתאים לחדר. בארה"ב יש רשת של דילרים שמבצעים התאמה וכיוון אצל הלקוחות. גם מקבלים עזרה רצינית מהבתים שם שבנויים מעץ ,אבל זה יתרון שיש לשוק האמריקני שמשום מה אף אחד כאן לא מדבר על זה.
 
שניצל,

עם כל הכבוד לאנחת הרווחה, אני מצטרף לבקשתו של תומר.
אני מבקש ממך להפסיק לדוש בענייני האישיים בפורום, כפי שאתה עושה שוב ושוב.
אני מבקש ממך כאן בגלוי להפסיק להשמיץ, כאן ומאחורי הקלעים, בלי שום מחשבה ומעצור.
אני לא מוצא בדבריך שמץ של התנצלות. רק התייחסות לעצמך בחוסר מודעות מוחלט
למה שאתה מעולל. המחיקות אחרי שמאות אנשים קראו לא משנות הרבה.

תודה
עופר.
 

על איזה כוכב אתה חי??או ששמעת רק עם הגברות סתומות כמיטב המסורת האמריקנית?
כנראה שאתה חי במקום אחר...
שמעתי המון דגמים של ווילסונים עם הגברות שונות ולאו דווקא עם "הגברות אמריקאיות סתומות" שזה גם גורם לי לגיחוך.

לי יש סשה 2 ואצלי בבית בדקתי המון הגברות שונות ובאף אחת מהן לא היה סאונד בהיר.
 
הי איתי
"חבל שלא שמעת את שלי עם הגברה אמיתית כמו KARAN REFERENCE למשל
או Accuphase או ASR
היית מבין שחריפות או בהירות ממש לא קיימת."
בחרת בשלוש הגברות שהן אינן חריפות רק להמחיש את מה שאני אומר. עוד הפעם: וילסון הוא רמקול מצויין ומאוד דינאמי עם גוון צליל בהיר
ש צ ר י ך לחבר לאלקטרוניקה עם הרבה כח ובעלת אופי חם על מנת להוציא ממנו את המיטב ושלא ישמע צעקני.
דן, נחש מה: זה לא הטוויטר שצועק אלא המיד. וזה נכון מאוד שצריך לדעת לכוון וילסון בכדי להתאים לחדר. בארה"ב יש רשת של דילרים שמבצעים התאמה וכיוון אצל הלקוחות. גם מקבלים עזרה רצינית מהבתים שם שבנויים מעץ ,אבל זה יתרון שיש לשוק האמריקני שמשום מה אף אחד כאן לא מדבר על זה.

היי רונן

Matching is all about.
 
הי איתי
"חבל שלא שמעת את שלי עם הגברה אמיתית כמו KARAN REFERENCE למשל
או Accuphase או ASR
היית מבין שחריפות או בהירות ממש לא קיימת."
בחרת בשלוש הגברות שהן אינן חריפות רק להמחיש את מה שאני אומר. עוד הפעם: וילסון הוא רמקול מצויין ומאוד דינאמי עם גוון צליל בהיר
ש צ ר י ך לחבר לאלקטרוניקה עם הרבה כח ובעלת אופי חם על מנת להוציא ממנו את המיטב ושלא ישמע צעקני.
דן, נחש מה: זה לא הטוויטר שצועק אלא המיד. וזה נכון מאוד שצריך לדעת לכוון וילסון בכדי להתאים לחדר. בארה"ב יש רשת של דילרים שמבצעים התאמה וכיוון אצל הלקוחות. גם מקבלים עזרה רצינית מהבתים שם שבנויים מעץ ,אבל זה יתרון שיש לשוק האמריקני שמשום מה אף אחד כאן לא מדבר על זה.
היי רונן ,
זה לא זה ולא זה .
זו האינטגרציה בינהם שתגרום לביטולים שונים ביחס לגובה ולמרחק הישיבה שלך + ההבנה שהאוזן צריכה להיות בגובה הטוויטר או מתחת (וממש לא מעל)
אם יגרם במיד ביטול הגבוהים יהיו חריפים ונאשים את הטוויטר.
זה לא בגלל העץ - זה המרחק מהקירות בעיקר שרמקול כזה מבקש אך כמובן שבאופן כללי עץ עדיף על בטון/בלוק צבוע ( לא צבוע זה סיפור אחר)
עוד יחשבו בגללך רונן שאני משווק של וילסון:):)
 

נערך לאחרונה ב:
לגודל החלל עדיין לא הגעתי אפילו. אני מקנא באלה שיכולים להרחיק את הרמקול מהקירות מספיק.
אנשים בארץ לא מבינים כמה קשה לקבל תוצאה בגלל קירות הבטון
אל תדאג אף אחד לא יחשוד בך שאתה משווק:D:Dכולם מכירים את היבואן. באופן כללי הרמקולים הללו מוכרים את עצמם(איכות שם ומיתוג)
 
ואולי עם הגברה לא מתאימה שמוציאה קצוות לא נעימים כמו Krell למשל
יתכן והשילוב יהיה קיצוני לאוזניים
איתי,
שנינו מכירים חבר עם ווילסון וקרל ששומעים אצלו פנטסטי אז להגיד שהמיד של ווילסון בהיר/צווחני זה קישקוש.
 
איתי,
שנינו מכירים חבר עם ווילסון וקרל ששומעים אצלו פנטסטי אז להגיד שהמיד של ווילסון בהיר/צווחני זה קישקוש.

מבין קובי
ממה ששמעתי עד כה,
השילוב פחות עשה טוב לאוזניי
כולל אצלי ואצל מכרים.

אין צורך להשתמש במילה "קשקוש".
אנחנו יותר מזה.
 

התכוונתי באופן כללי ולא כוון אלייך.
 
היי רונן ,
זה לא זה ולא זה .
זו האינטגרציה בינהם שתגרום לביטולים שונים ביחס לגובה ולמרחק הישיבה שלך + ההבנה שהאוזן צריכה להיות בגובה הטוויטר או מתחת (וממש לא מעל)
אם יגרם במיד ביטול הגבוהים יהיו חריפים ונאשים את הטוויטר.
זה לא בגלל העץ - זה המרחק מהקירות בעיקר שרמקול כזה מבקש אך כמובן שבאופן כללי עץ עדיף על בטון/בלוק צבוע ( לא צבוע זה סיפור אחר)
עוד יחשבו בגללך רונן שאני משווק של וילסון:):)

דן
מעבר לכך שאתה צודק בהקשר למרחק מקירות מניסיון על הבשר.

יחד עם זאת מאמין ששמת לב כמוני
שיש "משתמשים"
(לא משווקים למינהם ולא תמונות חסרי משמעות של חללים עצומים ורמקולים עומדים ולא מחוברים לכלום.)

שהרמקולים בריאים של החברה, קרובים ודחוסים לקיר האחורי וקרובים אחד לשני וחלקם גם בחלל כגודל חדר שינה.

לא מצליח להבין איזה סאונד יוצא שם.

וחלקם רוכשים "חדשים" שרכשו ישירות מהחברה ומאמין שגם החברה בקרה שם כחלק מהשירות המצויין שלהם לצערי כפי שנרשם מעבר לים.
 
אפרופו הבתים בארה"ב, בגלל אופי הבניה שמבוסס רק על עץ, שם יש את האקוסטיקה הכי טובה שניתן לקבל.
בשנות השמונים כשגרתי בקליפורניה היתה לי מערכת של Scott שלמרות שהיתה פשוטה היא נשמעה נפלא בגלל החלל.
 

כן שמתי לב .
אני חושב שהחובה עלינו להבין איזה רמקול יתאים לחלל .מה הוא מבקש ברמת המרחק וכו - ולא להסתמך על אף חברה (ללא יוצא מן הכלל ) .
יש רמקולים שמתאים קרוב - יש כאלה רחוק -יש כאלה שפחות משנה להם .
 
אפרופו הבתים בארה"ב, בגלל אופי הבניה שמבוסס רק על עץ, שם יש את האקוסטיקה הכי טובה שניתן לקבל.
בשנות השמונים כשגרתי בקליפורניה היתה לי מערכת של Scott שלמרות שהיתה פשוטה היא נשמעה נפלא בגלל החלל.
שם גם יש מרחבים של מקום חחחח. משחק אחר לגמרי. כיף להם
 
דן,
אני מדבר על דירות שהן לא כאלו גדולות.
 

כן.בלי קשר העץ בתוספת בידוד שהוא לרוב צמר זכוכית שם זה משחק אחר מקיר בלוק/בטון צבוע
 
ווילסון היו צריכים להשאר עם הטוויטר בריליום של פוקל( אישית אוהב סאונד בהיר)
 

נכון, פוקאל לא הסכימו למכור להם את הבריליום.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור