אנחנו זקוקים למילה חדשה - אודיופייל...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
upload_2021-1-4_7-14-31.png


...דעה אישית לכתבה נחמדה מסטראופייל:
https://www.stereophile.com/content/we-need-new-word
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-1-4_7-14-31.png
    upload_2021-1-4_7-14-31.png
    KB 457 · צפיות: 555
כמה מדוייק נאמר:
Dark Side of the Moon's Alan Parsons said so much: "Audiophiles don't use their equipment to listen to music. Audiophiles use your music to listen to their equipment."
 
כמה מדוייק נאמר:
Dark Side of the Moon's Alan Parsons said so much: "Audiophiles don't use their equipment to listen to music. Audiophiles use your music to listen to their equipment."

משפט של כתב מתנשא (לא אתה חלילה - הוא) שכנראה לא מבין מזה אודיופיליה.
 
כמה מדוייק נאמר:
Dark Side of the Moon's Alan Parsons said so much: "Audiophiles don't use their equipment to listen to music. Audiophiles use your music to listen to their equipment."

וזה רע כי?..
 

לא אמרתי שזה רע, אך חש בזה מה שהוא שלפעמים הולך לנו לאיבוד ב״ריצה״ אחרי ״ה״סאונד.
נכון, אודיאופיליה (בעיניי) זה חיפוש סאונד הכי טוב שניתן לקבל מהציוד, אך חיפוש סאונד הזה יכול לקחת המון זמן (ולוקח).
 
והוא כשהקליט את האלבום הזה וכל שאר האלבומים שהקליט לא ניסה לתפוס כל צליל וניואנס מכל הכלים שהשתתפו בהקלטה?
משפט אומלל שחבל לצטט...
 
"ההוא" עשה כמה אלבומים טובים ביותר מבחינת איכות הסאונד גרידא
 

כי מה שומעים יותר חשוב מאיך שומעים?

חשוב יותר לך, וכמובן שתהנה.
מי שהקטע שלו זה לרדוף עוד ועוד אחרי האוטופיה בה מאה התקליטים היחידים שהוא אוהב ישמעו הכי טוב, זכאי אף הוא להינות מדרכו, ומבחינתי זכאי גם לכבוד ופרגון על הנחישות..
 
לא אמרתי שזה רע, אך חש בזה מה שהוא שלפעמים הולך לנו לאיבוד ב״ריצה״ אחרי ״ה״סאונד.
נכון, אודיאופיליה (בעיניי) זה חיפוש סאונד הכי טוב שניתן לקבל מהציוד, אך חיפוש סאונד הזה יכול לקחת המון זמן (ולוקח).

גם זוכה פרס נובל עבד 30 שנה על פרס הזה.
 

וזה רע כי?..
לא בטוח כי 'רע' זה המינוח הנכון.
אלא מה עיקר ומה תפל.
הציוד נועד לשרת את המטרה/עיקר.
אני משקיע בציוד בשביל המוזיקה.
לא הפוך.
 
אז לשם מה מערכת high end?
הפורום לא עוזר לך מה לשמוע.
עברית שפה קשה
 

משפט של כתב מתנשא (לא אתה חלילה - הוא) שכנראה לא מבין מזה אודיופיליה.

מסכים עקרונית, אבל הוא לא כתב ולא מתנשא: זה אלן פרסונס הנהדר. שהוא גם מפיק ומוסיקאי על, וגם גבר גבר ששם Zין על רוג'ר ווטרס שהפעיל עליו את היללות הרגילות כדי שלא יגיע לארץ.
הוא ציפצף עליו, ואפילו ניתק עם התולעת את הקשר, והגיע וכמובן, להופעה מצויינת (פעם שלישית או רביעית שהוא מגיע) עם הפילהרמונית.
זו גם היתה ההופעה הבינלאומית האחרונה שראיתי :(
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור