אנא עצתכם בבחירת טלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא dandan1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dandan1

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
נהיה יל כאב-ראש מכל הפלזמה מול LCD. מנסה לעשות לעצמי קצת סדר.

- מרחק הצפיה שלי הוא בערך 3 מטר. אני מעוניין בטלויזיה הכי גדולה
שיכולה להיות עבור המרחק הזה, אבל שלא תהיה "גדולה מידי" כך שצפיה
בה תעשה כאב-ראש..

אני צופה גם בשידורי ספורט, וגם בסרטים שאני מוריד מהמחשב לDVD

אני מניח ש40 אינצ' זה בערך מה שאני צריך לחפש.
התקציב שלי הוא עד 14.000
ראיתי לפני כמה ימים בחנות את הדגם
Sony KDL40D3550 LCD , 40 inch
ונדהמתי מאיכות התמונה.

מה אתם אומרים עליה?

מה האלטרנטיבות האחרות? האם כדאי בכלל לשקול פלזמה?
או שכמו שאני רואה בכל המדריכים עד 50 אינצ' רצוי LCD

בקיצור, אשמח להמלצות ועיצות בנושא.
המון תודה.
 

"כמו שאני רואה בכל המדריכים עד 50 אינצ' רצוי LCD" - איזה מדרכים?

למסכי LCD יש יתרונות וחסרונות ולמסכי פלזמה יש יתרונות וחסרונות, אבל לא הגדול הוא הקריטריון החשוב ביותר לבחירה של LCD או פלזמה
 
לשאלתך במרחק צפיה של 3 מטר באמת גודל של 40 - 42 זה גודל טוב.
היות ורוב התכנים שאתה רואה הם טלויזיה כולל ספורט (נקודה חשובה) ו DVD שהורדו מהחמשב אני ממליץ על פלזמה - שיותר מתאימה לתוכן של טלויזיה רגילה ובעיקר ספורט בגלל התנועה.
אם אתה מתכנן לחבר את המחשב ישירות למסך או לראות בעיקר תכנים של HD הבחירה תיהיה שונה (כך בחשבון שהרכישה היא בדרך כלל לפרק זמן של יותר שנה שנתיים בלבד - וכיצד אתה צופה את השינויים בצפיה בשנים הבאות צריך להיות גם בחשבון)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור