פלזמה אנא עזרתכם בהגדרות תפריט הטכנאים בפלזמה LG דגם 50PJ350R

  • פותח הנושא פותח הנושא y o a v v
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

y o a v v

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר שהשגתי מכשיר נוקיה מתאים עם אינפרא-רד (התעלקתי על השכן...) והתקנתי את התוכנה IRremote לפי המדריך שכאן, הגעתי למסך הקשת הסיסמה. ניסיתי להקיש 0000 כמו בשאר הLG אך לא עבד. הקוד שעבד הוא 0413.
ואז נכנסתי לתפריט, אבל לא מצאתי את המסך שמוכר לי בLG אחר ולא מצאתי את המקום בו משנים את הDVIX מ1 ל-2.

אבל הסיבה שחשוב היה לי להיכנס לתפריט הטכנאים היא לא בגלל הוספת יכולת ניגון סרטי דיוויקס דרך הUSB, אלא אני מנסה לשנות את הגדרות המדינה/שפה. לא יודע אם אפשרי שכל התפריטים יהיו בעברית - זה פחות חשוב לי. מה שכן חשוב לי הוא שהעברית לא תוצג הפוך כפי שקורה היום.
זה חשוב לי כי אני משתמש בממיר הDTT הפנימי של הפלזמה וכל הפירוט של התוכניות, מדריך ומידע על התוכנית, מוצג בעברית הכופה... זה מבאס ת'תחת.

אז צילמתי את כל 12 המסכים של התפריט בתקווה שהמבינים שבכם יוכלו לעזור לי ולומר מה עלי לשנות בתפריט.
בתודה מראש!
 

לא בטוח שתוכל לשנות את זה ככה, כי מדובר בפונקציה של הקושחה של המיני נגן שם, ובמידה והיא קיימת בכלל, והוסיפו אופציה לשנות מימין לשמאל בסרוויס מניו, רק אז תוכל.

אכן הסתכלתי בשבילך בתמונות, אין שום דבר בנושא שהבחנתי.
פנה ליבואן ותתלונן, זכותך לראות עברית נכון, בשביל זה קנית את המכשיר.
 
תודה על תגובתך.
אכן אפנה ליבואן (י.שלום).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור