אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מצויין מה שאתה אומר !!!......ואף יצרן רמקולים לא עלה על השיפור שמתמרים והרמונייזרים אלה יכול לגרום לרמקולים שלהם......בוילסון, טידל, פוקאל וכו' מעסיקים מהנדסים רפי שכל שלא קלטו עדיין את העניין.

מנסיון העבר......נא להתייחס עניינית לנושא ולא לגופו.......
רוברט האמת שאני מבין מה שאתה אומר, אבל בכל זאת אני מצטער לומר לך שזה לא כל כך פשוט כמו שאתה מתאר את זה. אני גם לא מוצא את הקשר בין מהנדס שמתכנן רמקול כל שהוא, לאותם אלמנטים אקוסטיים, ורוזי1 ניסה להסביר את זה בקצרה! בנישה הזו יש המון למה, ולמה זה ככה ולא אחרת. אתה רוצה לדבר על שיתוף פעולה מלא בין חברות שונות אז בהחלט יש כאלה, רק בדומה לטנגו יש צורך לשני צדדים שיהיו באותו העניין, וכרגע אני אישית לא מכיר כאלה בנושא הנדון, ובמידה שזה קיים זה עדיין לא פורסם!
 
כן אבל מה לעשות שהשמיעה של כל אחד שונה וצריך לדעת לקבל גם תגובות שליליות לפעמים אם זה מחוסר שמע או מחוסר אמונה או מחוסר הגיון.
גם בפורום של יין תכתוב להם: ניסית יין עם כוס שקופה ועם כהה היין הרבה יותר טעים ממש שינה את טעמו מקצה לקצה כך שלא אוכל ללגום ממנו יותר בכוס השקופה, או לחילופין קניתי יין יוקרתי והחלפתי לו את פקק השעם המקורי בפקק מטיטניום תעופתי והטעם כמו קסם השתפר מקצה לקצה, יהיו לך בדיוק אותם התגובות לכאן ולכאן.


לא , לא.
יכולת השמיעה שונה בין אנשים בדיוק כמו שיכולת הראייה שונה. זה בדיוק מה שאמרתי - מדובר בחוש סוביקטיבי.
מה הקשר בין זה לבין תגובה שלילית שבכלל לא מתייחסת לעניין "שמעתי או לא שמעתי "?
לתגובות השליליות אין שום קשר ל "שמעתי או לא שמעתי" וזאת בדיוק הבעיה.
הן מתריסות כי הן רומזות "אתה בכלל לא מסוגל לשמוע" או "תוכיח".

האנלוגיה של כוס שקופה או כוס כהה לא רלוונטית לנושאים שמדברים פה.
זה כמו להגיד פה "החלפתי את האינטרקונקט של MIT דגם X בצבע שחור לאותו אינטרקונקט MIT דגם X אבל בצבע אדום".
זה נראה לך רציני ?
זה מה שאנשים מספרים פה ?

אגב,
החלפת הפקק בבקבוק יין אכן יכולה להשפיע על הטעם אם היין מונח בשכיבה (שזו ההמלצה) ויש מגע בין הפקק ליין.
ומי שיכתוב דבר כזה בפורום של חובבי יין לא יחטוף שום דבר....
 

נערך לאחרונה ב:
כן אבל מה לעשות שהשמיעה של כל אחד שונה וצריך לדעת לקבל גם תגובות שליליות לפעמים אם זה מחוסר שמע או מחוסר אמונה או מחוסר הגיון.
גם בפורום של יין תכתוב להם: ניסית יין עם כוס שקופה ועם כהה היין הרבה יותר טעים ממש שינה את טעמו מקצה לקצה כך שלא אוכל ללגום ממנו יותר בכוס השקופה, או לחילופין קניתי יין יוקרתי והחלפתי לו את פקק השעם המקורי בפקק מטיטניום תעופתי והטעם כמו קסם השתפר מקצה לקצה, יהיו לך בדיוק אותם התגובות לכאן ולכאן.
לפחות ההוא מהסיפור שלך עם היין ניסה.
לא אתה ולא מחרב הפורום ניסו או בדקו את אותם אביזרים, וכבר יש לכם ידע על מה הם שווים ואתה ויוסי גם יודעים מה הפסיכולוגיה והאופי של האיש שמתנסה ומשתמש בהם.
עולם הפוך
 
הסיפור שלי עם היין...
 
הסיפור שלי עם היין...

כן ? מה איתו ?
 

כן ? מה איתו ?
יש לו המשך אתה יודע... אותו יין (זה עם הכוס השקופה והתופעה) ניסיתי להוריד את התווית ולטעום בלי, פתאום נפתח לי הטעם לא יכולתי לשתות מהיין כמו שהוא מגיע עם תווית יותר, אפילו אשתי אמרה שהטעם השתפר.
ויותר מזה במבחן עיוור של יינות אני מזהה איזה בקבוק עם תווית ואיזה בלי אבל רק אם יהיה סיכון של הבוחן.
רק רציתי לשתף.
 
נערך לאחרונה ב:
יש לו המשך אתה יודע... אותו יין (זה עם הכוס השקופה והתופעה) ניסיתי להוריד את התווית ולטעום בלי, פתאום נפתח לי הטעם לא יכולתי לשתות מהיין כמו שהוא מגיע עם תווית יותר, אפילו אשתי אמרה שהטעם השתפר.
רק רציתי לשתף.

הבנתי את גישתך והשתכנעתי שרוזי 1 צודק.
בהודעה 82 zs וגם רוזי 1 בהודעה 84 הציעו מבחן עיוור על מנת להראות לך (באנלוגיה שלך) איך הם מזהים שינוי בטעם כאשר אין תווית על הבקבוק.
איך לא קפצת על המציאה להרוויח כסף קל ?
הרי ברור שתווית לא משפיעה על הטעם של היין...או שאולי אדוני חושש בניגוד להיגיון ?....
 
ברור, סתאם מקשקשים הכל ברוח טובה וכל שדרוג מבורך.
העיקר שנהנים מהדרך ו מריגושים חדשים, אודיופיליה זה סם החיים.
 

ברור, סתאם מקשקשים הכל ברוח טובה וכל שדרוג מבורך.
העיקר שנהנים מהדרך ו מריגושים חדשים, אודיופיליה זה סם החיים.

אהה...סתם מקשקשים...
למה לא אמרת קודם ?
תעשה סימן בפעם הבאה, שאדע שעכשיו זה "זמן קשקושים" ולא אציק לך.
למשל משהו כזה : &%#
 
נערך לאחרונה ב:
כולנו אנשים נורמאטיביים בסופו של דבר.
אם פעמונים וכפתורים עושים לך את זה
- לך על זה.
 
או לחילופין קניתי יין יוקרתי והחלפתי לו את פקק השעם המקורי בפקק מטיטניום תעופתי והטעם כמו קסם השתפר מקצה לקצה

לא דוגמא טובה...
היה משתנה אילו הטיטניום הזה היה מורכב מהתחלה, ללא השעם.
 

אמונה בד"כ תמיד עשתה טוב למי שמאמין.גם אם עשתה לו רע.
זה באופן כללי.
אבל בוא נאמר משהו קצת הפוך ממה שרשמתה ,אפילו יש מספרים.
רסיבר של סוני שעולה 1000 שח...נמדד טוב יותר ממגבר של שינדו שעולה 60000$ .
שלא לדבר רחמנא ליצלן על מנורות שיש בשינדו....אני מאמין ששינדו נשמע קצת יותר טוב.
ז"א באודיו כמו באודיו אין מקום לאמונה כמו שאין מקום למספרים לגבי התוצאה.

שלמה,
לכולנו יש אמונות במיוחד שמתיישבות עלינו טוב, אבל אמנות בלי הטלת ספק יכולות לגרום לקיבעון, ואז אם לא משנים את האמנה גם המציאות הרעה לא תשתנה, אם אתה מכוון לבריאה אין ספק שאינטלגנציה גדולה מסתתרת מאחוריה שני שליש מהאנושות מאמינים באלוהים, האמונה עוזרת לאנשים ומקלה עליהם, גם אני כאיני יכול לפתור דבר אני מוסר אותו מעלי למעלה, מי שלו מאמין ובעיניו הכל מובן מאליו, בעיני זו נכות רוחנית.
 
לפחות ההוא מהסיפור שלך עם היין ניסה.
לא אתה ולא מחרב הפורום ניסו או בדקו את אותם אביזרים, וכבר יש לכם ידע על מה הם שווים ואתה ויוסי גם יודעים מה הפסיכולוגיה והאופי של האיש שמתנסה ומשתמש בהם.
עולם הפוך
מי זה מחרב הפורום ? אני או רוברט ?
 

חשבתי שאתה עושה את עצמך, עכשיו אני בטוח הפוך.
התוצאה של אותם אביזרים היא תלוי מערכת וחדר.
אם המערכת הייתה פרפקט בחדר שהוא פרפקט ושניהם היו פרפקט ליכולת השמיעה ולטעם של המאזין, כנראה שלא צריך אותם.
חוץ ממך ועוד כמה יחידי סגולה, לרובנו אין מערכת פרפקט בחדר פרפקט שתואמים את יכולת ההאזנה שלנו (כשאני כותב את זה לך, אני בבעיה) ולטעם האישי שלנו.
ולשאלתך, יש כל כך הרבה מוצרי after market לרכבים... מחשבי ניהול מנוע, מפלטים, ג׳נטים וכו׳.. אז למה bmw מרצדס לוקסוס לא מוכרים אותם?
לפני כמה חודשים בשיחה עם מי שהיה שותף לתכנון אחד מהרכיבים שבמערכת שלי, ספרתי לו ששיכוך של ספק הכוח ממש משפר.
ענה לי שבוודאי וגם הוא משכך אותו...
שאלתי, אז מה הבעיה לייצר אותו עם שיכוך , הרי גם ככה המכשיר לו זול.
ענה שלא יתאים לכל אחד מבחינת המערכת ובמילותיו שלו you need to know where to stop.

כמובן שאתה תמשיך לבלבל את המוח ולחרב שירשורים.
איך אתה משכך הספק כוח ?
 
וואי, וואי , וואי .....לא כדאי להיכנס פה לדיוני אמונות....
אם אני זוכר נכון אז היתה בקשה של נמר לא להכניס פוליטיקה ואמונות לדיונים.
הוא יודע למה...
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור