אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כן שלמה, אתה צודק.
מה לעשות שלצערי הפורום הזה הפך להיות נשלט על ידי כאילו שמשכנעים אותך שרמקול זה מספיק, והשאר זה סתם בבל"ת.
כמוך, לא מעלה פוסטים על התרשמות שלי מציודים וכבלים. תמיד נתפס לא טוב.
כשכבר העליתי פוסט על הדרמה שעושה פילטר חשמל - הוא זכה ל 10% התייחסות לעומת הודעה העוסקת בחיפוש אחרי רמקולים מדפיים. שם כולם מומחים בשמות ודגמים.

זה בסדר, לא מתוסכל וממש לא צריך תשומת לב.
כמו שאתה חשבת שאתה עושה שירות לחברי הפורום כך גם אני.
אבל בשביל מה לקנות פילטר חשמל אם באותו כסף אפשר לשדרג את הרמקול?
הרי החיבור לחשמל בקיר הוא בחינם.:ישן:
 
משה כתבת יפה גם אם אני לא מסכים ב 100%.

בהתחלה לא הבנתי מי זאת הדודה הזאתי שבאה לבקר. דמיינתי אותה יושבת בסלון ומעליה תלוי הרזונטור והיא מזמינה כמו בארומה קפה שוקו כריך אבוקדו.
דּוּדָה
בסלנג: חשק עז למשהו. במיוחד: לסם נרקוטי על ידי מכור לסמים
 
דּוּדָה
בסלנג: חשק עז למשהו. במיוחד: לסם נרקוטי על ידי מכור לסמים

הבנתי בסוף, אבל תנסה לקרוא עם זה עם דּוֹדָה :)
 

לא בטוח ששאיפה למצויינות עולה יותר כסף, לפעמים ההיפך.
למידה ובחינה של דברים יכולה לחסוך עלויות שבעצם מיותרות.
כולנו מכירים את ההחלפה האינסופית של ציוד, כאשר אחרי שבוע מההתרגשות הראשונית מבינים שהמגבר או הרמקול היקרים והדנדשים לא ממש הביאו אותנו לנירוונה.
מה שתיארת זה תהליך השואף למצוינות - החלפה אינסופית של ציוד זה חלק מתהליך שאיפה למצוינות.
מי שמסתפק בבינוני לא חש צורך להחליף את הציוד שוב ושוב ולכן גם חוסך מעצמו את עלויות ההחלפה.
ארז
 
מה שתיארת זה תהליך השואף למצוינות - החלפה אינסופית של ציוד זה חלק מתהליך שאיפה למצוינות.
מי שמסתפק בבינוני לא חש צורך להחליף את הציוד שוב ושוב ולכן גם חוסך מעצמו את עלויות ההחלפה.
ארז
מצויינות אינה בהכרח החלפה של ציוד אלא שיפור הקים.
יכול להתבטא באקוסטיקה (סידור החדר והריהוט בו), חשמל טוב יותר (להוריד ולהסיט צרכנים), שיכוך טוב יותר, העמדה נכונה (מרחק הרמקולים זה מזה, מהקיר, מהמאזין, ההטיה שלהם, מקום ההאזנה) וכו.
דברים שיכולים להיות ללא עלות או בעלות יחסית קטנה.
 
העיקר שנהיה בריאים ונמשיך בשידרוגים עד אין קץ, כל ריגוש חדש מבורך.
 

נערך לאחרונה ב:
כן שלמה, אתה צודק.
מה לעשות שלצערי הפורום הזה הפך להיות נשלט על ידי כאילו שמשכנעים אותך שרמקול זה מספיק, והשאר זה סתם בבל"ת.
כמוך, לא מעלה פוסטים על התרשמות שלי מציודים וכבלים. תמיד נתפס לא טוב.
כשכבר העליתי פוסט על הדרמה שעושה פילטר חשמל - הוא זכה ל 10% התייחסות לעומת הודעה העוסקת בחיפוש אחרי רמקולים מדפיים. שם כולם מומחים בשמות ודגמים.

זה בסדר, לא מתוסכל וממש לא צריך תשומת לב.
כמו שאתה חשבת שאתה עושה שירות לחברי הפורום כך גם אני.
אבל בשביל מה לקנות פילטר חשמל אם באותו כסף אפשר לשדרג את הרמקול?
הרי החיבור לחשמל בקיר הוא בחינם.:ישן:

תשמע, הפורום נשלט ע״י מנהלי האתר.
לא תוכל לומר שנמר הוא אחד שמתנגד לפילטר חשמל. להפך.

שאר כתבי האתר כנראה גם לא יעירו לך על זה, אמנם חלקם ישאלו שאלות אבל אף אחד לא יתקוף אותך על זה.

לגבי המשתמשים, ככה זה בפורום שנותן במה לכולם ויד חופשית להכל. אצלנו מאמינים בשקיפות, ככה הכתבות שלנו וככה הפורום.

אם אין התיחסות אז יש מצב שאו שהפוסט לא מנוסח טוב, או שהמוצר פשוט לא עניין באותו רגע. יש גם זמנים של שפל ויש זמנים של שרשורים של 30 עמודים.

מה שכן אני יכול לומר לך זה שאם ימשיכו פה בהתקפות האישיות והרגשת החונטות אנשים באמת לא יכנסו ויגיבו גם אם הם תומכים בדעתך כי אין להם כח לקבל סטירה כל 10 דק׳ ממישהו.
 
כן שלמה, אתה צודק.
מה לעשות שלצערי הפורום הזה הפך להיות נשלט על ידי כאילו שמשכנעים אותך שרמקול זה מספיק, :ישן:

מי אומר כאן בפורום שרמקול זה מספיק חוץ ממני ? .....וגם אני מוסיף לזה אקוסטיקה "במשקל רב" + פאוור עם "יכולת הנעה".....ובנוסף אני אומר שלשלשתם יש סה"כ רק 95% "מסך התמונה הכללית".

אתה לא מתבכיין קמעה?
 
נערך לאחרונה ב:
מצויינות אינה בהכרח החלפה של ציוד אלא שיפור הקים.
יכול להתבטא באקוסטיקה (סידור החדר והריהוט בו), חשמל טוב יותר (להוריד ולהסיט צרכנים), שיכוך טוב יותר, העמדה נכונה (מרחק הרמקולים זה מזה, מהקיר, מהמאזין, ההטיה שלהם, מקום ההאזנה) וכו.
דברים שיכולים להיות ללא עלות או בעלות יחסית קטנה.

גם זה נכון :בעד:
 

מצויינות אינה בהכרח החלפה של ציוד אלא שיפור הקים.
יכול להתבטא באקוסטיקה (סידור החדר והריהוט בו), חשמל טוב יותר (להוריד ולהסיט צרכנים), שיכוך טוב יותר, העמדה נכונה (מרחק הרמקולים זה מזה, מהקיר, מהמאזין, ההטיה שלהם, מקום ההאזנה) וכו.
דברים שיכולים להיות ללא עלות או בעלות יחסית קטנה.
צודק בריבוע. אני אפילו הייתי מחדד: פשוט אי-אפשר להגיע לסאונד טוב, אפילו עם ציוד מאד מושקע, בלי הדברים ה"קטנים" הנ"ל.
העליתי פוסט על הדרמה שעושה פילטר חשמל - הוא זכה ל 10% התייחסות לעומת הודעה העוסקת בחיפוש אחרי רמקולים מדפיים. שם כולם מומחים בשמות ודגמים.
זה בסדר, לא מתוסכל וממש לא צריך תשומת לב.
כמו שאתה חשבת שאתה עושה שירות לחברי הפורום כך גם אני.
לא חשוב כמה תשובות קיבלת - חשוב כמה אנשים החכימו מזה. ואפילו אם רק שניים או שלושה שיפרו סאונד המערכת בעקבות קריאת הודעות אלה - זה כבר היה שווה לדעתי.
אני חושב שהודעות מסוג זה צריכות להיות בפורום אודיופיליה, בו יש לתת הרשאות כתיבה. כן נמר, פעם הצעת את זה ודווקא אני התנגדתי - אבל כנראה צדקת.
 
צודק בריבוע. אני אפילו הייתי מחדד: פשוט אי-אפשר להגיע לסאונד טוב, אפילו עם ציוד מאד מושקע, בלי הדברים ה"קטנים" הנ"ל.

אז מה אתה אומר....מאות/אלפי מהנדסי אודיו ברחבי העולם מזיעים כדי ליצור את המוצרים הטובים ביותר להבנתם והם עדיין לא קלטו את עניין הרזונטורים ה"קטנים"........למה לא לעשות להם איזה סמינר בינלאומי ולעדכן אותם בתובנות החדשות? ......זאת כמובן אחרי הקורונה כי אסורה ההתכנסות של קבוצות גדולות.
 
נערך לאחרונה ב:
אינני מתכוון לפתח איתך דיון בנושא, לא מאכיל טרולים.
אז מה את אומר......
אני אומר שיש דברים שמקומם בפורום אודיופיליה עם רשימת המשתמשים המורשים לכתוב בו. וסלח לי, אתה צריך להיות בין הראשונים שייפסלו מרשימה זו.
 

אז מה אתה אומר....מאות/אלפי מהנדסי אודיו ברחבי העולם מזיעים כדי ליצור את המוצרים הטובים ביותר להבנתם והם עדיין לא קלטו את עניין הרזונטורים ה"קטנים"........למה לא לעשות להם איזה סמינר בינלאומי ולעדכן אותם בתובנות החדשות? ......זאת כמובן אחרי הקורונה כי אסורה ההתכנסות של קבוצות גדולות.
מה אתה מבלבל את המוח תגיד.אולי אתה רוצה שהם ימכרו מוצרי אקוסטיקה....מה לא מבינים בבנק שבשעה 12 העובדים רעבים...למה אין להם מחלקה שמוכרת פלאפל? ושעובד שבע הוא עובד טוב יותר.
 
מה אתה מבלבל את המוח תגיד.אולי אתה רוצה שהם ימכרו מוצרי אקוסטיקה....מה לא מבינים בבנק שבשעה 12 העובדים רעבים...למה אין להם מחלקה שמוכרת פלאפל? ושעובד שבע הוא עובד טוב יותר.
יענו למהנדסי האלקטרוניקה יש "סך לעיינים" כמו לסוסים.......המהנדסים מבינים אך ורק אלקטרוניקה והם לא יכולים להיות עם "ראש פתוח" ולהציע איזה רזונטור אקוסטי קטן כתוספת למגבר....... במידה וכמובן הם היו חושבים שזה היה יכול לשפר את "המוצר האלקטרוני" שלהם.
 

נערך לאחרונה ב:
יענו למהנדסי האלקטרוניקה יש "סך לעיינים" כמו לסוסים.......המהנדסים מבינים אך ורק אלקטרוניקה והם לא יכולים להיות עם "ראש פתוח" ולהציע איזה רזונטור אקוסטי קטן כתוספת למגבר....... במידה וכמובן והם היו חושבים שזה היה יכול לשפר את "המוצר האלקטרוני" שלהם.
ששש
אין לך בושה, מכניס את המילה מהנדס!
חוצפן!
 
שלמה,
היה עדיף אם פוסט כזה היה נכתב בפורום אודיופיליה, לא בדו ערוצי.

Screenshot_20200602-175537_Samsung Internet.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20200602-175537_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200602-175537_Samsung Internet.jpg
    KB 131.7 · צפיות: 394
למה לא לעשות להם איזה סמינר בינלאומי ולעדכן אותם בתובנות החדשות?

רוברט, בחייאתק.. למה אתה מתעקם??
אם אתה כבר לא שומע הבדלים, אז אל תפריע לאלו שכן שומעים.
ואני לא טוען שאני כן אשמע, אבל כדי לפחות להיות הוגן...
 

נערך לאחרונה ב:
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור