אם גם סוני מתחילה בתהליך שעברה פיליפס

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
לפי הכתבה הבאה זה נראה שאולי זה הכיוון שלהם ליאור מה קורה בשוק הטלוויזיות אם לא שווה יותר לייצר בתור חברה אלא לעביר לחברות קבלן שיעשו את העבודה ומה קורה אם יתר החברות כגון LG סמסונג טושיבה ושארפ
בפאנסוניק יפטרו אנשים אבל עדיין הם לא הולכים לכיוון הזה
אם בסוף נשאר רק אם שם מותג
http://hdguru.com/sony-begins-the-shift-from-hdtv-maker-to-provide/4589/
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור