אלבום מחווה חדש ללאונרד כהן -HERE IT IS מומלץ בחום :)

  • פותח הנושא פותח הנושא Rag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Rag

עוסק בתחום
הודעות
278
מעורבות
348
נקודות
63
Here It Is : A Trebute to Leonard Cohen
 

A872C910-E15F-4BB4-AD1B-CF87061051F7.png
A872C910-E15F-4BB4-AD1B-CF87061051F7.png
 
תודה גיא אחלה אלבום השגתי אותו בדרך אחרת ואני מאזין לו עכשיו ישר כוח גיא :כל-הכבוד:
 
  • Like
Reactions: Rag
קיבלתי את האלבום מאיש יקר ישר לראפטור לריפ
 

תודה על ההמלצה, בעקבותיה שמעתי את האלבום פעם נוספת אחרי שבפעם הראשונה קצת התאכזבתי. הפעם תפס אותי. נשמע יותר נוגה ועצוב מהמקור. וממש יפה
 
אלבום נהדר עם נגיעות ג'זיות. בתקליט נשמע הרבה יותר טוב.... אבל זה כבר תלוי בציוד הנלווה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור