אירגון רכישות קבוצתיות למסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא baraq
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

baraq

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
לא ראיתי שיש באתר פורום כזה, האם לגיטימי לפתוח שרשור בפורום על נושא כזה לטלביזיה מסויימת?
אם כן באיזה פורום?
אם לא, למה?
 

אין פורום כזה כי אנחנו לא אתר מכירות.
אם כמה חברים רוצים לארגן רכישה משותפת ובתנאי שלא מדובר על סוחרים סמויים, אז אין מניעה לעשות את זה כאן.
 
אין פורום כזה כי אנחנו לא אתר מכירות.
אם כמה חברים רוצים לארגן רכישה משותפת ובתנאי שלא מדובר על סוחרים סמויים, אז אין מניעה לעשות את זה כאן.

שמח לשמוע!
בפורום אחר בנושא מישהו ניסה לארגן כזה דבר ויירטו את היוזמה שלו, אני בין אלו שניסו להצטרף ליוזמה שכרגע נכשלה בגלל שסגרו את השירשור
אני מקווה שנוכל לעשות את זה פה ולהביא לפה עוד אנשים חדשים
 
חברים יקרים- אנו מארגנים קבוצת רכישה למסך של סאמסונג D8000 ולייצר כוח קנייה

אנו מארגנים קבוצת רכישה למסך החדש של סאסמונג D8000 בכדי לייצר כוח קנייה ולהשיג מחיר טוב ומוצלח יותר.
למי שמבין ומי שרוצה לרכוש את הסאמסונג.
כל מי שמעוניין נא ליצור איתי קשר בפרטי בבקשה.
 

וכמה זה עולה בחו"ל אני מתעניין על טלוויזיה LED
 
בארה"ב אתה קונה את הסאמסונג 55 אינצ D8000 הצעקה האחרונה בתחום של הטלוויזיות
ב 8000 ש"ח.
בישראל היבואן הרשמי "מעדיף " למכור ממלאים ישנים שהעלו אבק בחו"ל סטוקים ישנים שהוא לכאורה קנה בזול,
ובמילא אנשים כאן לא מבינים וקונים את ה"סחורה".
בארץ הוא ינסה למכור את הD8000 סביב ה 17,000 ש"ח... אם ינסה ביותר הוא יהיה טמבל.
ניתן להשיג אותה מיבואנים רציניים - יבואנים במקביל היום כבר במחיר של 17,000 ש"ח - עם אחריות ל 3 שנים במעבדה ענקית בארץ.
אנחנו מנסים להגיע למחיר של 15,000 ומארגנים קבוצת רכישה.
 
רק תסביר לא את הקביעה שלך לסטוקים שישנים שהעלו אבק בחול!
סדרה D הושקה רק במאי יוני השנה.
תשקול את סידקה 6 ו 7 החדשות.
ההבדל באיכות זניח (עשיתי על זה דוקטורט) וההבדל במחיר עצום.
אתה בעיקר משלם על העיצוב וחבל...
 

אני גם לא אוהב את ההתלהמות הזו,
אין שום בסיס לטענות של מחירים וכל ההתלהמות על היבואן, טוב לך תקנה לא טוב - תחפש אלטרנטיבות כמו שאתה עושה.
אין צורך בהאשמות חסרות בסיס.
 
אגב לפי ביקורות יש מקפצה אדירה בהבדלי איכות בין סדרה C לסדרה D
לא ייצא לי לראות בעיניים אבל מקצוענים טוענים כך בכל אופן
יש סדרה 7000 D מיבואן רשמי למכירה בארץ כבר?
 
חברים.

תארגנו לכם רכישה קבוצתית מאיפה שאתם רוצים אבל בבקשה תשמרו ליכלוכים בחוץ.
במידה ונראה שהפוסט הזה יהווה נסיון להכפיש יבואן כזה או אחר הוא ימחק מיד.
 

אני חושב שעם אפשר להשיג את D8000 ב15 אלף שקל תפקצו על זה בלי למצתמץ אני לא ראיתי אותו ב17 אלף אלה ב29 אלף בחשמל נטו. ובעוד חנות ב33 אלף שקל ביביוא מקביל וןבDVD סנטר ב17500 אלף שקל
עם תשיגו ב15 אלף זה מציאה לאחד המסכים הטובים בעולם ובעני המסך הטוב בעולם והשוותי אותו לVT30
ולדעתי הסמסונג לוקח בגדול. מי שיתן לו פייט רציני זה הסוני 929
וLG LE9500
והטושיבה Z1
בנתאים לדעתי זהו המסך הטוב בעולם עד שאני יראה מסך שיותר ימצא חן בעני
 
ומה לגבי ה9705 של פיליפס ??? היא לא טובה יותר ?? לא הזכרת אותה אפילו..
אני רוצה להזכיר את הנתונים של הפיליפס
400HZ
מעל ל 1400 נורות לד !!!! על גב הטלוויזיה LOCAL DIMMING
0.5 MS זמן תגובה הכי מהיר שיש היום.
1:10,000,000 יחס ניגודיות !!!
מעבד פרפקט פיקסל
מעל ל 16,7 מיליון צבעים
איך לא הזכרת אותה אפילו ????
 
הפליפיס 9705 טלוזיה מציוניות אבל לטעמי ממש לא יותר טובה מD8000
D8000 לטעמי מציגה תמונה הרבה יותר בהירה וחדה ויותר טובה בהרבה ב3D
מה שהיתרון של הפליפיס זה התאורה ה הא6חורית FULL LED שנותן לה אחדות מושלת וחסיניות נגד
זליגות אור ושחור אבסלוטי אבל בכול השאר D8000 עדיפה
היחס נקדיות של D8000 הוא 25 מליון לפי המפרט שלו כמעת פי שלוש מפליפיס...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור