A adush007 חבר אתר הודעות 39 מעורבות 0 נקודות 0 25/1/13 #1 שלום חברים , רכשתי סמארט חדשה ואני משפץ בחדר . אני רוצה לעשות ספריית גבס . איפה הכי טוב למקם את הטלויזיה באיזה גובה? באמצע? בצד? אשמח לקבל עצות וטיפים. תודה מראש !
שלום חברים , רכשתי סמארט חדשה ואני משפץ בחדר . אני רוצה לעשות ספריית גבס . איפה הכי טוב למקם את הטלויזיה באיזה גובה? באמצע? בצד? אשמח לקבל עצות וטיפים. תודה מראש !