אינטרקונקטים נשמעים שונה, הסטריאו לא מת, ו Class D לא אצלי

  • פותח הנושא פותח הנושא exupgh12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בתבשיל לוקח לילה.
בכבל חשמל לוקח שבועייםo_O
 
אני לא טענתי שאין הבדלים, ברור שיש.
טענתי היא שהסאונד האמיתי של כבל מתקבל רק לאחר מספר לא מועט של שעות מהרגע שחובר.
לכן בשבילי ההבדלים בין כבלים בבדיקה של כמה דקות לאחר החיבור הם ממש לא דבר שאפשר ללכת איתו למכולת או לספר לחבר'ה.
באודיו היי אנד צריך הרבה אבל ממש הרבה סבלנות.
אני חושב שאתה יותר מצודק, יש הבדל מיידי אבל אחרי שעות של האזנה השיפור יותר משמעותי ואז אם אתה חוזר לכבל הישן הכל שוב נשמע מקולקל גם בגלל שהחדש טוב יותר (בהנחה שהוא באמת יותר טוב ואני לא מדבר כרגע על הכבלים הספציפיים של גיא) וגם בגלל שהישן עדיין לא ״יושב״.
 

אני חושב שאתה יותר מצודק, יש הבדל מיידי אבל אחרי שעות של האזנה השיפור יותר משמעותי ואז אם אתה חוזר לכבל הישן הכל שוב נשמע מקולקל גם בגלל שהחדש טוב יותר (בהנחה שהוא באמת יותר טוב ואני לא מדבר כרגע על הכבלים הספציפיים של גיא) וגם בגלל שהישן עדיין לא ״יושב״.
בהכל אני מסכים איתך :)
לצערי לא תמיד הזמן עושה רק טוב לסאונד של כבל או מכשיר במערכת ספציפית.
היו לי מספר מקרים של כבל או מכשיר שנשמעו טוב לאוזניי עם חיבורם ומשם המצב רק הידרדר מבחינת סאונד.

ההשערה שלי, שאינה מתבססת על ידע הנדסי כלשהו, היא שרוב המכשירים והכבלים לא מאתגרים את התחומים הנמוכים והגבוהים בשעות הראשונות.
כשהם מתחילים לעשות זאת ("נפתחים") - במקרים מסוימים הם חושפים את החולשות שלהם או של המערכת, והעסק נשמע פחות טוב מבתחילה.
 
תתחדש ותהנה ניראה מדהים, שאלה, רמקול שעומד לפני המעמד לא מייצר ויברציות לאלקטרוניקה?
 

תתחדש ותהנה ניראה מדהים, שאלה, רמקול שעומד לפני המעמד לא מייצר ויברציות לאלקטרוניקה?

ראשית תודה על הברכות,
יש חלל נתון עמו אני צריך לעבוד, החלל הזה רחמנא לצלן משמש אותי גם כחלל מגורים ולכן מוגבל בבסיסו (גם בחלל גדול יותר או מיקום אחר של האלקטרוניקה יהיו ויברציות של גלי הקול)
הרמקול הוא רמקול סגור, כלומר ללא פורטים ואין סאונד שנורה ישירות לאחור, האלקטרוניקה והמקורות מונחים על סטנד יעודי שתפקידו לנטרל ויברציות באמצעות סיליקון וג'ולות עליהם המדפים מונחים, מתחת לאלקטרוניקה יש משככים (רגליות שנועדו ל נטרל ויברציות).
 
אני לא טענתי שאין הבדלים, ברור שיש.
טענתי היא שהסאונד האמיתי של כבל מתקבל רק לאחר מספר לא מועט של שעות מהרגע שחובר.
לכן בשבילי ההבדלים בין כבלים בבדיקה של כמה דקות לאחר החיבור הם ממש לא דבר שאפשר ללכת איתו למכולת או לספר לחבר'ה.
באודיו היי אנד צריך הרבה אבל ממש הרבה סבלנות.
אני לא מנסה לעצבן אף אחד
אני פשוט מנסה להבין
כבל נשמע שונה אחרי כמה שעות?
איך זה יכול להיות
מה משתנה בו? זה מוליך
לדעתי מה שגורם לשינוי זה המגבר ולא הכבל
 
תתחדש, המג׳יקו באמת אוהבים הרבה כוח ואז הם מראים את המג׳יק שלהם.

דרך אגב, האם אתה מחבר את הלקסמנים עם חיבור בלאנס?
 

הרמקולים במרחק העולה על 2.5 מטר מטוויטר לטוויטר ו 3 מטרים מחזית הרמקול לנקודת הישיבה, צילום רוחב מטעה וכך גם גודל המזנון.. ולא, המרצפות אינן 30x30 למי שמחשב מרחק ע"פ מרצפות בצילום.
לגבי כבלים, ניסיוננו שונה.

המרצפות זה 33 על 33 אם אינני טועה. בכל מקרה, זה לא נראה בתמונה 2.5 מטר. אבל זה גם לא חשוב, במזנון נאגרת כל כך הרבה אנרגיה לא רצויה שאתה מאבד הרבה מהאפקט של הסטנד.
 
המרצפות זה 33 על 33 אם אינני טועה. בכל מקרה, זה לא נראה בתמונה 2.5 מטר. אבל זה גם לא חשוב, במזנון נאגרת כל כך הרבה אנרגיה לא רצויה שאתה מאבד הרבה מהאפקט של הסטנד.

המרצפות הן 40X 40, גודל הבסיס של ה S3MK2 הוא 41.12 ס"מ..... מישהו נוסף רוצה ללמד אותי מתמטיקה?
הרמקולים אינם מצולמים בדיוק במקומם היות והייתי צריך להשתחל ולהחליף את הכבילה.

לגבי המזנון, הרמקולים ממוקמים בחללים שלצידי המזנון כאשר גב הרמקולים נמצא לפני חזית המזנון. חזית הרמקול נמצאת כארבעים+ ס״מ מהמזנון (באמת, לנסות להבין על פי צילום מנייד מעפן אלה אם עבדת בפענוח תצלומים אינו הצד החזק שלחברי הפורום).
הסלון משמש אותי קודם כחלל מגורים ולא כאולם קונצרטים, לכן המזנון לא יזו ממקומו....

כשתגיע (המשיח יגיע לפני) אתן לך מד לייזר, תוכל למדוד את כל המרחקים מכל כיוון, שרית תחתום על דו"ח שמאות ותוכל לפרסם בציבור או שפשוט תתקשר לחברי הפורום או ערן שמכירים את החלל שלי מצוין... חוסך נסיעה

נ.ב
תודה על התתחדש ששכחת... ;)
 
נערך לאחרונה ב:
תתחדש, המג׳יקו באמת אוהבים הרבה כוח ואז הם מראים את המג׳יק שלהם.

דרך אגב, האם אתה מחבר את הלקסמנים עם חיבור בלאנס?

תודה רבה כרמי.
מלבד הסטאפ האנלוגי הכל אצלי בחיבור באלאנס.
 

תתחדש גיא.
נראה סט מרשים מאוד.
תהנה חביבי.
 
תתחדש ותהנה אחלה סט
 

תתחדש גיא! סט מדהים שעכשיו בטח מדהים עוד יותר. תהנה.
(ורד)
 
תתחדש גיא! סט מדהים שעכשיו בטח מדהים עוד יותר. תהנה.
(ורד)

תודה רבה דוד, מעריך מאוד (ורד)
 

חברים "גוטה שאבס" והרבה בריאות לכולנו.
תודה לכל המברכים שטרם הספקתי לענות להם (ורד)
 
הרבה מזל טוב , רק עכשיו נכנסתי ל'אודיופיליה " ,לא ידעתי שפרסמת העניין ,לדעתי צעד מדהים ,מי שלא מכיר ההבדל לא מבין בכלל את גודל הדרמה , הכפלת הכח והזרם הופכת את הצליל לרגוע יותר ,עוטף יותר ,מוזיקלי יותר ,ובכלל -לקסמן זו קניה שאין לה שני ,יותר מכל מיני מפונפנים וממותגים , נכון ,לא זול ,אבל לא פותחים לך התחת והאיכות אפילו טובה יותר !
הרמקול שלי בכלל לא עובד עם מגבר סטריאו ,ובטח שלא חלש , ושוב מזל טוב!
 
הרבה מזל טוב , רק עכשיו נכנסתי ל'אודיופיליה " ,לא ידעתי שפרסמת העניין ,לדעתי צעד מדהים ,מי שלא מכיר ההבדל לא מבין בכלל את גודל הדרמה , הכפלת הכח והזרם הופכת את הצליל לרגוע יותר ,עוטף יותר ,מוזיקלי יותר ,ובכלל -לקסמן זו קניה שאין לה שני ,יותר מכל מיני מפונפנים וממותגים , נכון ,לא זול ,אבל לא פותחים לך התחת והאיכות אפילו טובה יותר !
הרמקול שלי בכלל לא עובד עם מגבר סטריאו ,ובטח שלא חלש , ושוב מזל טוב!

תודה רבה על הברכות אלדר.

הביקורים אצלך הניבו מספר תוצאות עיקריות:
א. הכרתי חבר ואיש אשכולות עם ידע ותשוקה בתחומים רבים ואודיו בפרט.
ב. קטלוג המוזיקה שלי התרחב עד מאוד.
ג. ההחלטה לרכוש מגבר נוסף כנראה לא הייתה מגיע מבלי שעות האזנה הרבות אצלך, וההבדל גדול כפי שרשמת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור