אין תמונה בחיבור HDMI למסך LX800 חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא kalda01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kalda01

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את הממיר בכבל סקארט-SVIDEO אל המסך.
את שידורי הכבלים אני רואה בסדר. שיניתי הגדרת היציאה בבממיר מRGB לSVIDEO.
יש לי גם מזרימידייה IOBOX 100HD שמחובר למסך בקומפוזיט וגם בHDMI
את תפריט הIOBOX כאשר הגדרת הוידאו היא קומפוזיט כמו שהיה במסך הישן רואים בסדר.

ברגע שחיברתי גם את כבל הHDMI מהנגן למסך
ושיניתי את הגדרת הוידאו ל720P אז אין לי תמונה לא בקומפוזיט ולא בHDMI.

הצלחתי להחזיר את תמונת הקומפוזיט באמצעות השלט הרחוק:לחיצה על VIDEO MODE והספרה 2.

מה לא עשיתי בסדר כדי ש HDMI יפעל כשורה ? האם יתכן שהכבל דפוק ?
 

יכול להיות שיש בעיה בכבל (אם אתה אומר שהגדרת 720P דרך HDMI ולא רואים תמונה).
 
זה הכבל שהגיע בקופסה של הIOBOX. אני אקח אותו לחבר שלי כדי לבדוק אם הוא באמת לא תקין.
 
שאלה נוספת בנוגע לLX800,
האם יש רק כניסת וידאו HDMI אחת? בחוברת כתוב שהHDMI2 מיועד רק לAUDIO
 

שתי הכניסות מעבירות וידאו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור