אין קול

  • פותח הנושא פותח הנושא binis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

binis

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום !!
יש לי בעיה.
אני מחבר את המחשב ל LCD בחיבור DVI -HDMI
וכבל סאונד נוסף ואין לי קול בLCD למחשב יש כרטיס מסך zotak geforce 8500 GT.


ויש לי עוד מחשב יותר חלש שאני מחבר הכל שם הכל עובד ואין לי שום בעיה למחשב החלש יש כרטיס מסך nvidia geforce 8400 .

תודה מראש.
 

איך אתה מחבר את האודיו?
 
בצד אחד זה כמו כנסה של אוזניות בצד שני 2 יצאות RCA (אדום,שחור)
זה לא בעיה של כרטיס קול .
שהמחשב הזה מחובר לLCD הLCD הופך להיות איטי ועושה לי פס שחור על העוצמה של הסאונד
זה LCD סמסונג LA32R81BX
אני לא יודע עם זה קשור אבל ליכול להיות שהכרטיס מסך אומר לLCD שהוא מביא לו גם סאונד?



עם אני מוחק את הדריברים של הכרטיס מסך שלי אז יש לי סאונד עד המחשב מתקין בחזרה את הדריברים של הכרטיס .

תודה מראש.
 
:P:P
 

האם מותקנים אצלך הדרייברים החדשים ביותר של הכרטיס?
 
רגע, מה קורה אם אתה מחבר רק את הHDMI בלי הכבל של הקול?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור