איכות SD בממיר הוט HD

  • פותח הנושא פותח הנושא directse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

directse

אוהב את התחום
הודעות
77
מעורבות
0
נקודות
6
שלום לכל חברי הפורום הנכבדים

האם חיבור של הוט HD, יתן לי תמונה יותר טובה גם בשאר הערוצים הרגילים, האם ההשקעה בממיר HD שווה? (למי שלא מעוניין ב 5 הערותים הרלוונטים שמשדרים HD)

מסך LCD סמסונג LA40A450
 

שלום

בשידורי SD אין כל שיפור עם ממיר HD.
כרגע כמו שציינתה ישנם רק 5 ערוצים שאין כל ספק שהאיכות תמונה בהם היא מדהימה !!!
וכאשר צופים בהם נורא קשה לחזור ולראות שידורים רגילים ( אבל אין מה לעשות ) .
אני מקווה שיעבירו לשידור עוד ערוצים באיכות HD.
 
יש לך טעות.

כן יהיה שיפור בגלל שבממיר יש חיבור HDMI אם אני לא טועה, חיבור זה נחשב לחיבור האיכותי ביותר. השאלה היא אם תבחין בהבדלים. בחלק מהטלוויזיות יהיה הבדל גדול מאוד ובולט ובחלק יהיו הבדלים מזעריים עד לא קיימים. בכל מקרה יהיה שיפור השאלה עד כמה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור