איכות תמונה ב 42PV80 .

  • פותח הנושא פותח הנושא oren10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oren10

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי אצל גיסי את הטלויזיה ורואים בה מעולה לטעמי.
מה שכן, דברים כמו כתוביות או שורת התפריט בהוט יש אותיות שרואים בצורה מדורגת.
לצורך ההסבר, כשאני מעלה בשורת התפריט בהוט את ערוץ VOD ,אז האות V -בגלל שמדובר בשני קווים אלכסוניים, נראת בצורה מדורגת ולא ישרה (כל קו נראה כמו מדרגות קטנות- כאילו רואים את המלבנים/פיקסלים).
הייתי שמח לשמוע האם כך זה אמור להראות או שיש דרך לפתור זאת (כאמור לפי מה שאני ראיתי זה לא מפריע לצפיה בשידורים עצמם אלא רק בשורת הטפריטים/כתוביות וכדו')
תודה מראש.
 

זה בגלל שרזולוציית השידור איננה HD.
בממיר HD, הכתוביות מגיעות ברזולוציה גבוה ולכן האותיות יראו חלקות יותר לעין.
 
זה רגיל לחלוטין. אם תקרב את העיניים למסך CRT תראה שגם שם השינון הזה קיים אבל קשה יותר לראות אותו בגלל ה"הבהוב" המהיר של התמונה. זה היתרון והחסרון של הLCD על הCRT. היא מראה כל מיני פגמים וארטיפקטים שהCRT מרטשת.
 
זה בגלל שמסכי CRT עובטים בשיטת INTERLACED וכך גם השידורים בארץ כדי לחסוך ברוחב פס השידור.
מסכי LCD ממירים את התמונה ל PROGRESSIVE
 

חברים ... מדובר בפלזמה ולא LCD

השאלה של החבר היא לגבי פלסמה ולא LCD
 
גם פלזמה , כמו LCD עובדת בשיטת פרוגרסיב.
 
פלזמה קרובה יותר לCRT מLCD בהרבה גורמים אבל היא בשום צורה לא "CRT דקה". כמו LCD היא גורמת לפרטים שCRT מטשטשת להיות יותר משמעותיים.
 

לגבי הPV80 בגודל 50. האם הדגם הזה עדיין זמין בארץ ? הכוונה למכשיר חדש עם אחריות יבואן ולא משופץ או מתצוגה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור