איכות רגילה לעומת HD במסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא clickboy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

clickboy

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
צהריים טובים.

יש משהו שאני לא מצליח להבין.
הייתה לי טלויזיה מהישנות הגדולות שאליה חיברתי ממיר רגיל של YES
החלפתי את הטלויזיה במסך LCD של סמסונג (P2770HD) ואת הממיר החלפתי לממיר HD.

כיום ערוצי HD רואים כמובן באיכות מצויינת (מחובר בכבל HDMI) אבל ערוצים רגילים בטלויזיה רואים בצורה מטושטשת ולא ברורה.
בטלויזיה הישנה עם הממיר הישן כשהייתי צופה בערוץ רגיל היו מבינים את התמונה ועכשיו ערוצים רגילים מוצגים באיכות נוראית לצפייה.

לא מבין אם זה ככה בכל מסך LCD, אם זה קשור לממיר HD או לחברת הכבלים (למרות שזה היה כך גם בHOT)
מאיזו סיבה האיכות כזו גרועה?

תודה.
 

הטלויזיות הישנות טובות יותר עבור שידורי SD
מסך LCD אינו מציג תמונה טובה לשידורי SD.
כאן היתרון של מסכי פלאזמה שיחסית נותנים תמונה טובה יותר בשידורי SD
 
במידה ואני מחבר מקרן איכותי במקום מסך LCD.
כיצד תראה איכות תמונת שידור SD באופן יחסי למסך LCD ופלאזמה
 
אין לי נסיון עם מקרנים , אולי חבר אחר יענה לך...
על מנת לשפר את התמונה במסך LCD בשידורי HD , תנסה להוריד קצת את רמת הצבע , לפעמים זה עוזר קצת...
 

נערך לאחרונה ב:
בטלוויזיות ה- CRT הישנות, תמונת השידור היתה חופפת לרזולוציה הטבעית של המסך.
בטלוויזית Full HD, תמונת ערוץ רגיל (SD) תופסת רק רבע משטח הפיקסלים הכולל של המסך! המסך מותח את התמונה על השטח הכולל וזה יוצר ירידה מורגשת בהחלט בחדות ואיכות התמונה.
 
כאן היתרון של מסכי פלאזמה שיחסית נותנים תמונה טובה יותר בשידורי SD

וגם upsampler טוב הכרחי. לפני כמה שנים שעוד הייתי מנוי של YES עבדתי עם VP50pro וחיבור RGB+S וממיר עם יציאה SCART/RGB..
 
בטלוויזיות ה- CRT הישנות, תמונת השידור היתה חופפת לרזולוציה הטבעית של המסך.
בטלוויזית Full HD, תמונת ערוץ רגיל (SD) תופסת רק רבע משטח הפיקסלים הכולל של המסך! המסך מותח את התמונה על השטח הכולל וזה יוצר ירידה מורגשת בהחלט בחדות ואיכות התמונה.

בהחלט ירידה באיכות שכל כך מציקה! תודה.

לגבי שאלתי בעניין המקרן,
כיצד תראה איכות תמונת שידור SD במקרן באופן יחסי למסך LCD ופלאזמה?
טובה יותר מLCD? ללא שינוי? תלוי ברזולוציה של המקרן?
אני חושש לקנות מקרן ולהתאכזב
 

אם המקרן מגיע עם רזולוציה זהה, אז הוא יתקל באתגר דומה.
מעבר לזה, ככל שמגדילים את גודל המסך והתמונה, כך הבעיות בולטות יותר לעין.
 
אוקי, עזרתם לי מאוד! תודה רבה רבה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור