איכות צפייה טובה יותר - ביס או בהוט?

  • פותח הנושא פותח הנושא ytzhak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ytzhak

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
כיום אני נמצא בהוט, עקב שירות שללא ספק מתחת לכל ביקורת חשבתי לעבור ליס, כל הטלוויזיות בבית הם LCD כך שאיכות השידור חשובה מאוד.

באיזה חברה איכות הצפייה טובה יותר , יס או הוט, ועד כמה משמעותיים ההבדלים

תודה.
 

זה תלוי בערוצים, בחלקם רואים טוב יותר, בחלקם האחר פחות.
ערוץ 10 רואים לא רע, כמו גם בערוץ הסדרות וחלק מהסרטים בערוצי הסרטים.
 
תגובה

נראה לי שלא הבנת את השאלה שלי

לא שאלתי באיזה ערוצים רואים יותר טוב, שאלתי באיזה חברה הערוצים נראים טוב יותר, ביס או הוט?
 
פעם התשובה היתה ברורה לכיוון יס, היום, על פי פידבקים של משתמשים, גם בהוט העניינים השתפרו, כך שהתשובה איננה חד משמעית (למרות שרבים נוטים עדיין לכיוון יס).
ושוב, הכוונה בערוצים השונים היא שאם תשווה ערוצים מקבילים של שתי החברות, בחלק מהם תראה טוב יותר ביס, בחלקם האחר בהוט.
 

היתרון של יס, הוא מעבר לאיכות השידור אלא

גם בממשק המשתמש.
אצלי ואצל אחותי יש , YES וכל פעם שאנו מבקרים אצל הורי שלהם יש הוט
אנחנו משתגעים מהממשק האיטי הדפוק והמעצבן,

האיכות הטכנית של השידורים ביס היא טובה לאין ארוך מהכבלים. פשוט כי יש להם רוחב פס יותר גדול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור