איכות נמוכה בחיבור Component מול composite

  • פותח הנושא פותח הנושא liranzamir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liranzamir

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

קניתי LCD 42 של LG דגם 42LB9R.
חיברתי אליה DVD של פיוניר בן שנה גם עם יציאה Composite רגילה וגם עם שלושה
כבלים עבים עם חיבור יצוק ב-Component.

התוצאות היו רעות. דווקא חיבור ה-Component היתה התמונה פחות איכותי עם תמונה "מגורענת", ויותר משוננות במקומות הצריכים להיות קווים חלקים וחדים.

במכשיר ה-DVD הגדרתי להשתמש ב-Component וגם ב-Progressive Scan.
ניסיתי גם לנתק את יציאת ה-Composite בזמן הבדיקה עם ה-component אבל לא היה שינוי.
שימוש ביציאת ה-S Video הניבה תוצאות דומות לאילו של ה-Composite.

חיבתי DVD שונה של APEX והתוצאות היו דומות לרעת ה-Component, למרות שאיכות התמונה
הכללית עם מכשיר זה (811) היתה הרבה יותר נמוכה מהפאיוניר.

לאף אחד ממכשירי ה-DVD אין יציאה HDMI.

למישהו יש רעיון ? אני לא מאמין שהבעיה היא בכבלים.
אשמח גם לדעת אם לנסיונכם שימוש במכשיר DVD רגיל עם יציאת HDMI באמת משפר את איכות הפלט
ושווה את ההוצאה הכספית (מבלי שהמכשיר יהיה BlueRay).

נ.ב.

איכות התמונה הטובה יותר היא כאשר אני מחבר את המחשב בחיבור ה-PC. גם שידור סרטי
DVD מהמחשב לטלויזיה דרך PowerDVD נראים נהדר.

אשמח לשמוע רעיונות / תגובות.

לירן זמיר
 

נערך לאחרונה ב:
נשמע מוזר, לפי התיאור שלך זה משהו שקשור למסך בחיבור הקומפוננט.

DVD עם חיבור HDMI יכול לעזור במשהו, בנוסף, אם הנגן מבצע גם UPSCALE דרך ה- HDMI זה יכול לשפר במידה נוספת.
 
רק לצורך האימות הייתי בודק את החיבור עם כבלים אחרים - להוציא את העניין מהמשווה.
 
לא נראה לי שמקור הבעיה הוא בכבלים, וממלא אין לי כוונה לרכוש כבלים יקרים נוספים כדי לגלות שאין שום שינוי.
כנראה שאמתין עד שמחירי מכשירי ה-Bluray ירדו, או לפחות עד שכונני המחשב בטכנולוגיה יגיעו למחירים סבירים.
בכל אופן, תוכן HD שמורד מהאינטרנט ומשודר למסך דרך כבל ה-VGA נראה ממש נפלא.

תודה
לירן
 

אכן VGA בהחלט יכול לתת תמונה מצויינת, יכול לקרוא על זה כאן: VGA או HDMI
 
VGA חיבור טוב בהחלט. אני מסכים עם ליאור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור