I iron25 חבר אתר הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 31/8/08 #1 שאני מעביר לכניסת היס מקס בבורר הכניסות בטלויזיה (AV),נדלק אייקון שכתוב בו "קומפוננט 576I" מה אפשר ללמוד מכך על איכות התמונה?
שאני מעביר לכניסת היס מקס בבורר הכניסות בטלויזיה (AV),נדלק אייקון שכתוב בו "קומפוננט 576I" מה אפשר ללמוד מכך על איכות התמונה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 1/9/08 #2 576i זה התקן הסטנדרטי של השידורים בארץ = PAL 576 שורות בתצורת interlaced