א אלוו ב. חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 6/8/11 #1 היי אני חדש כאן... אני מחפש מסך פלזמה בכ - 3K שמתי עין על PANASONIC THP42X30 בדקתי בכמה חניות ומצאתי אותה ב 3,100 עם אחריות 5 שנים של יורקום האם זאת אופציה טובה למחיר ? תודה
היי אני חדש כאן... אני מחפש מסך פלזמה בכ - 3K שמתי עין על PANASONIC THP42X30 בדקתי בכמה חניות ומצאתי אותה ב 3,100 עם אחריות 5 שנים של יורקום האם זאת אופציה טובה למחיר ? תודה
א אלוו ב. חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 7/8/11 #3 נכתב ע"י liorkoren: ראית? אהבת? לחץ כדי להרחיב... האמת שעדין לא אני מחר רוצה לקפוץ לחנות ולראות אותה אם אני אראה שהיא בסדר כנראה אני אקנה אותה אני פשוט רוצה לדעת באופן כללי איך הטלויזיה תודה
נכתב ע"י liorkoren: ראית? אהבת? לחץ כדי להרחיב... האמת שעדין לא אני מחר רוצה לקפוץ לחנות ולראות אותה אם אני אראה שהיא בסדר כנראה אני אקנה אותה אני פשוט רוצה לדעת באופן כללי איך הטלויזיה תודה