פלזמה איך PANASONIC THP42X30 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא אלוו ב.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלוו ב.

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
היי אני חדש כאן...
אני מחפש מסך פלזמה בכ - 3K
שמתי עין על PANASONIC THP42X30 בדקתי בכמה חניות ומצאתי אותה ב 3,100 עם אחריות 5 שנים של יורקום
האם זאת אופציה טובה למחיר ?

תודה
 

ראית? אהבת?
 
ראית? אהבת?

האמת שעדין לא אני מחר רוצה לקפוץ לחנות ולראות אותה
אם אני אראה שהיא בסדר כנראה אני אקנה אותה
אני פשוט רוצה לדעת באופן כללי איך הטלויזיה
תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור