איך מפעילים את מצב POP/PIP בטושיבה.

  • פותח הנושא פותח הנושא FIGO7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

FIGO7

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!

רכשתי טלווזיה אל סי די של טושיבה דגם 42ZV635

במפרט כתוב שיש את מצב POP פיצול מסך ל-2 ערוצים שונים.
או תמונה לצד תמונה.

עברתי על החוברת הפעלה שלא כתוב מילה על הנושא....
לדגם הזה יש טיור דיגיטלי שקולט את עידן פלוס - 5 ערוצים דיגטליים
האם יש אפשרות לצפות באחד מהערוצים הדיגיטליים ובמקביל ערוץ מהממיר של יס או שחייב 2 ממירים
והשאלה הכי חשובה:
מישהו יודע איפה בהגדרות של הטלווזיה אני מגדיר את מצב POP??
תודה מראש לכל המשיבים.!
 

לא תוכל

נדמה לי שזה לא חל על ממירים דיגיטליים -יס וכד'.
 
יש לך לחצן PIP בשלט? אם כן, תלחץ, תראה שזה מעביר אותך למצב של תמונה בתוך תמונה.
באמצעות החצים אתה מנווט בין החלונות ובכל אחד אתה יכול להגדיר INPUT נפרד.
 
אין לי את הלחצן PIP.....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור