איך מסך פלזמה הופך להיות טוב יותר מצג LCD?

  • פותח הנושא פותח הנושא oria88m
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oria88m

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני חייב לציין שלאחר שצפיתי בביקורת הוידיאו האחרונה שהוצגה באתר שבה מפרקים המציגים את המארזים וחוספים את מה שנמצא מתחת למכסה המנוע לא כל כך הצלחתי להבין איך תא שמכיל בתוכו גז מיונן שמגיב למתח אמור להיות יותר איכותי ממסך מטריצת לד?

אני משתמש במסך פלזמה מזה שנים אומנם ממותג מדבקה אבל סובל מדי הרבה בעיות שהן מעבר להשתקפות בסלון עם חלונות גדולים.
סובל בעיקר מ:
1.צריבת התמונה על הפנל ז"א עברתי לתמונה אחרת ואני עדיין צופה בצריבות של תמונה קודמת.
2. הרבה נקודות צבעוניות באזורים כהים כמו פטריית נקודות כאלו בצבע ירוק או אדום על מרקע כהה.
והמון מחלות כאלו ואחרות.

זאת למרות מסכי הלד שיש ברשות חבריי ששם הצבעים מדהימים וגם השחור.
לא מצאתי חיסרון אחד מול מסך הפלזמה שברשותי.
ובוספו של דבר אם מסתכלים מהעין ולא ממקום אחר נראה שמסך לד איכותי הרבה יותר טוב ממסך פלזמה. (מדובר על גדלים של 42 אינ'ץ ומעלה)
בברכה ותודה,
אוריה
 

אני לא יודע לגבי לד. אבל הפלזמה הרבה יותר עדיפה מלד. אני מדבר כמישהו שיש לו פלזמה טושיבה כבר 5-6 שנים. ולמרות שהיא אינה טליוויזית HD, הצבעים שהיא מציגה, הרבה יותר טובים מטליוויות LCD מודרניות ואפילו חלק מדגמי ה LED שיצא לי לראות.

אתה בעצמך הצגת את מקור הבעיה בטליוויזיה שלך (טליוויזיה מדבקה) במיוחד כמשדובר בדגם ישן ולא חדש.
 
במסכים גדולים מעל 50 אינץ רק פלזמה....
בנוסף מהירות התגובה במסכי פלזמה גדולה מאוד לעומת LCD ולכן אין מריחות בתנועה .
במסכים חדשים למשל כמו V20 של פנאסוניק אין כמעט השתקפות וגם ניגודי השחור טובים מאוד, וכמובן גם הצבעים טובים יותר בפלזמה.
 
צריבה ?? זה עניין שכבר לא קיים בפלזמות החדשות . כנראה קנית משוה בזול וכמו שאתה יודע בארץ אין מתנות חינם . לי יש פנסוניק 50 אינטש כבר 3 שנים וטפו טפו אין לי שם בעיות צפיה , יש תמונה מדהימה וחדה , חיות שלצבעים ואחלה שחור מבחינתי . אין לי בעיה של השתקפות כי אני במילא צופה בחושך רוב הזמן .
 

אין שום בעיה אחת עם פלזמות הענין הוא כזה
1.מי אתה קונה
2.איזה מותג אתה קונה
3.איזה דגם אתה קונה וכולי
גם במסכי LCD ממותג כמו פיוגיקום יש בעעיות כאלו ועוד יותר בעיות גרעות בהרבה יש מסכי לאד מעולים ויש מסכי לאג גרועים וכך גם בפלזמה וגם בLCD
ודארך אגב שלום פאדי זה מתן מזל טוב על ה490 הודעות^_^
 
מתן, לא צריך להגיד לי, כל פעם שאני רואה את השם מתן, אני ישר יודע שזה אתה !!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור