איך מחברים שני מכשירים לטלוויזיה עם כניסת וידאו אחת בלבד

  • פותח הנושא פותח הנושא han98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש לי פתרון אחר, אפשר לחבר את שניהם למאחד RCA, ראיתי כזה ב ACE בכמה שקלים, שתי כניסות RCA שמתחברות ליציאה אחת, ואת שני המכשירים לAV של הטלויזיה, רק צריך לוודא לא להפעיל את שני המכשירים יחד.
או לעשות אקווריום
 
העיניין הוא פשוט:

יש לך ערוץ AV אחד,ו 2 כניסות (פיזיות) לאותו ערוץ. לחיבור מקדימה יש עדיפות, כך שאם תחבר סיגנל לשתיהן - הטלויזיה תקרין את זו שמקדימה (זה מיועד לחיבור מקור קבוע מאחור ומקור מזדמן כמו מצלמה או פלייסטיישן מקדימה). לכן, אין טעם להשתמש במחברים שמקדימה, באופו קבוע.

מה שאתה צריך לעשות, זה לוודא שיש לך בממיר 2 מחברי SCART. אם כן - חבר לאחד מהם את ה DVD (באמצעות כבל SCART<-RCA) ואת השני לטלויזיה מאחור (שוב, באמצעות כבל SCART<-RCA).
בצורה זו, הממיר ממתג, כך שכאשר הוא דלוק - הטלויזיה תקרין את הממיר, וכאשר הוא מכובה - הטלויזיה תקרין את ה DVD.

תהנה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור