איך מחברים מחשב ל-lcd בכבל hdmi to hdmi, וגורמים למה שמוצג על מסך המחשב להיות מוצג

  • פותח הנושא פותח הנושא zvib4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zvib4

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
גם על מסך ה-lcd?
במילים אחרות, רכשתי לאחרונה lcd, חיברתיה למחשב ע"י נעיצת כבל hdmi to hdmi באורך 5 מ' (70 ש"ח) בשקעי ה-hdmi במחשב וב-lcd, הגדרתי ב-lcd את שקע (כניסת) ה-hdmi הזה ככניסה שתוצג ע"ג המסך, ו...יוק, נאדה - לא רואים דבר.
האם החסרתי משהו? פספסתי משהו?
אנא, הושיעו!
 

האם הגדרת במחשב את הרזולוציה הנכונה של מסך הטלוויזיה?
 
תודה רבה. הטלוויזיה היא 42cv501pg) hd ready) והרזולוציה שלה היא לכן 1366x768

בעקבות המלצת ך הגדרתי את רזולוציית מסך המחשב למספר הקרוב ביותר לרזולוציה דלעיל, כלומר ל-1280x720, אך ללא הועיל - עדיין מתקבל בטלוויזיה מסך כחול וריק.
 
אני מבין שמדובר בדגם מסך טושיבה ?
איזה כרטיס מסך יש במחשב?
 

אכן טושיבה (המסך המקביל ל-42cv500 הניופאני), קניתיה בעקבות המלצתך, ואני מרוצה מאד

(ובהזדמנות זו, תודה).
נראה לי שכרטיס המסך שלי משולב בלוח האם -
(ASUS M2A-VM HDMI Graphics Integrated Motherboard
 
תנסה להפעיל לסירוגין את הטושיבה.
קיים מצב שאין סינכרון בחלק מידגמי הטושיבות,בכניסת הHDMI.
תנסה ליבדוק עם דיוידי/ממיר דיגיטאלי/פלייסטיישן את כניסת הHDMI.
 
תודה רבה, אך לא הבנתי כל-כך את תשובתך.

א. למה כוונתך ב-"תנסה להפעיל לסירוגין את הטושיבה.".
ב. אין ברשותי אף לא אחד מן המכשירים שבשמם נקבת (תנסה ליבדוק עם דיוידי/ממיר דיגיטאלי/פלייסטיישן את כניסת הHDMI.), היש דרך אחרת לבדוק את תקינות יציאת הHDMI ? (כלומר, שאכן התקנתי את כרטיס הHDMI בצורה נכונה (ודרך אגב, האם יש צורך להגדיר אותו במחשב?), ושכבל ה-HDMI TO HDMI תקין?).
תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור