איך לכוון ב OLED G4 - איזה סוג HDR לצפות ?

  • פותח הנושא פותח הנושא יותם22
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יותם22

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
4
נקודות
8
איך לכוון ב OLED G4 - איזה סוג HDR לצפות ?
DV או HDR 10 המסך קובע לבד
ולא נותן לי בחירה
למרות שיש כמה אפשרויות
 

אתה יכול רק לבחור 2130 או 1080 האייץ די אר זה אוטומט
 
זאת הבעיה אני לא רוצה HDR אוטומטי !אני רוצה לבחור
והטלוויזיה לא נותנת לבחור !

אתה לא יכול לבחור 2130 או 1080
זה עושה UPSCALE K 4
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור