איך לחבר ממיר בסקארט

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
אני צריך עזרה יש לי ממיר עם סקארט וטלויזיה עם סקארט אין לכוון את הטלויזיה וכו' תודה רבה
 

לא הבנתי מה בדיוק הבעיה
 
קודם ראיתי בחיבור RCA רגיל נראה לי והתמונה הייתה מעולה ועכשיו ניסיתי בסקארט והתמונה לא משהו ואני זוכר שיש במדריך שליאור קורן כתב שצריך לעשות HELP ואז לשנות כמה דברים כדי לשפר את התמונה הטלויזיה מחוברת לממיר של הוט דרך אגב היה היום בעיה עם השידור של מכבי היה כזה פס שחור בצד
 
מישהו?
 

הבעיה בשידור של מכבי היתה במקור -זה באג של ממערכת התצוגת הנתונים על המשחק של ערוץ 10
 
יש לי מעל מעל הRGB הגדרה שנקראת TV FORMAT מה צריך להיות שם? אצלי כרגע כתוב LETTERBOX
ועוד יותר מתחת יש TV MODULATOR CHANNEL מה לעשות שמה רגע כתוב שמה 69
 

בקשר TV FORMAT המסך שלך (שהוא מסך רחב) הוא 16:9
 
בסוף הסתדרתי במקום להחליף לRGB עשיתי PAL והתמונה מצוינת! בRGB התמונה היתה מאוד מטושטשת וראו את הנקודות שממנה מורכבת התמונה ממש כמו בCRT עד שהחלפתי לPAL ורואים מעולה וגם שיניתי הגדרה בטלויזיה ורואים מדהים! תודה רבה בכל מקרה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור