איך לחבר את המחשב לטלויזיה?

  • פותח הנושא פותח הנושא oz12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oz12

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שאלה איך לחבר את המחשב לטלויזיה?
ככה יש לי שלוש יציאות של הכרטיס מסך DVI שמחובר למסך מחשב
VGA ו tv out
הבנתי שעל tv out אין מה לדבר בכלל .. בכלל איכות גרועה
עכשיו מה לעשות לקנות DVI to HDMI ואז זה אומר לנתק את המסך מחשב..
או לקנות כבל VGA to VGA ולחבר ל LCD?
 

קראתי אחי קראתי... בגלל זה רשמתי שעל ה tv out אין על מה לדבר..
אבל השאלה שלי אם לקנות VGA VGA ולחבר לטלויזיה או לקנות מפצל DVI ואז עוד כבל של DVI-HDMI
 
אתה מתכוון לחבר את הטלויזיה במקביל למסך מחשב? במקרה הזה יהיה יותר נוח כבל VGA.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור