איך השירות של ראלקו לשרפ-למישהו יש נסיון טוב /רע?

  • פותח הנושא פותח הנושא dif
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dif

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
באחת החנויות הזהירו אותי מלקנות שרפ בגלל השרות של ראלקו,
יש למישהו נסיון איתם ?
 

אמנם קניתי שארפ אך אין לי כל נסיון עם השרות, המכשיר חדש ותקין. בחנות שאני קניתי נאמר לי שהשרות טוב ואין בעיה.
מנסיון חלק מהינויות ישמיצו את הציוד שהם פחות מעוניינים למכור, או שאין להם, על מנת לשכנע אותך לקנות מה שהם מעדיפים כי הם מרוויחים על זה יותר.
כמעט על כל יבואן/סיטונאי תשמע דעות שונות ולעיתים גם השמצות ואם תקשיבלכולם לא יהיה אף מכשיר שתרצה לקנות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור