איך העסקה הזאת?

  • פותח הנושא פותח הנושא AviGolde
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AviGolde

חבר אתר
הודעות
33
מעורבות
0
נקודות
0
על הטלוייזיה הזאת:http://www.newpan.co.il/index.asp?categoryid=138&articleid=1705&searchparam=x3500
כבל סקארט 3 מטר 650 שקל
כבל קומפונט 3 מטר 750 שקל
כולל מתקן התקנה והובלה
14500 שקל
 

מחיר המחירון לדגם זה הוא 12,990 ש"ח (כתוב כאן

מעבר לזה זה כבר עניין של משא ומתן בחנות.
 
אבל מה בעניין הכבלים ומתקן תלייה והתקנה?
 
מחיר התקנה מקובל נע סביב 500 ש"ח, לגבי כבלים קשה לומר, יש המון סוגים במגוון מחירים.
אני מבין שסקארט מיועד לחיבור ממיר? והקומפוננט לאן, מכשיר DVD?
 

אתה יכול להביא לי לראות כבלים טובים?כאילו שאני יראה חברה משהו....
 
הכבלים ממש יקרים תוכל להשיג כבלים איכותים יותר זולים לדוגמא : סקאל-בנין פנורמה ,דרך בן צבי 83 ת"א
תנסה להוציא את המסך במכרזים (אתר גיזמו )מניסיון תוכל לחסוך כ-1000 ש"ח ממחיר זאפ
 
סתם מעוניין

איזה ניסיון ?
 

בקניית רסיבר אונקיו 605 חסכתי כ-1200 ש"ח ממחיר זאפ.מהתבוננות במכרז של סמסונג 40 אינטש FULLHD שמחירה בזאפ כ-14800 ש"ח המחיר נסגר ב-11200 ש"ח (חסכון של 3600 ש"ח) לכן אחי תנסה במכרזים
לא תצטער (כמובן תמיד תבדוק מחיר בזאפ לפני ההצעה שלך)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור