איך החיבור הכי נכון לחבר LCD למערכת סטיראו?

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
אני חיברתי את הLCD של סמסונג S81 למערכת סטיראו עם כבלי שמע RCA
מהיציאה AUX של המערכת לכניסת שמע בLCD וכך אני שמוע סאונד מהמערכת גם מהדי וי די
גם שאני רואה וידאו וגם שידורי TV מהממיר
האם למישהו יש רעיון אחר לחיבור?
ומה פירוש AUX ?
 

AUX-אוקזילרי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור