איך אתם מתמודדים אם ה״בלאגן״ בכבילה

  • פותח הנושא פותח הנושא genvirt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מגע של כבלים מסוככים אינו אמור להשפיע תאורטית ומעשית על הצליל.
קירבה של חוטי חשמל לכבלים מסוככים כן משפיעה על מידת ה-hum.

מה שחשוב הוא שלכבלי חשמל יש השפעה ממש חזקה על אינטרקונקטים (אנלוגיים), ולאינטרקונקטים יש השפעה זניחה על אינטרקונקטים אחרים.

כלומר מה שחשוב הוא להרחיק את האינטרקונקטים ככל האפשר מכבלי חשמל.
אין בעייה עם זה שאינטרקונקטים יהיו קרובים זה לזה או אפילו קשורים יחד כמו במערכת שלי.

לייתר ביטחון, כדאי להרחיק אינטרקונקטים גם מכבלים דיגיטליים.
 
חלק מכבלי הכוח היקרים מאלה שמסופקים עם הציוד, מסוככים. האם כדאי לרכוש כאלה ואז להפחית את הסכנה שיגרמו לרעשים?
@EB1000 נדמה לי, המליץ לחבר את הסיכוך להארקה בשקע בקיר - אמור לפתור את בעיית הרעשים?

אריה
 

חלק מכבלי הכוח היקרים מאלה שמסופקים עם הציוד, מסוככים. האם כדאי לרכוש כאלה ואז להפחית את הסכנה שיגרמו לרעשים?
@EB1000 נדמה לי, המליץ לחבר את הסיכוך להארקה בשקע בקיר - אמור לפתור את בעיית הרעשים?

אריה
סיכוך זה תמיד דבר טוב . נקודה.

......אבל עם כבלי הסיגנל מסוככים היטב וכבלי המתח (הלא מסוככים) לא קרובים אליהם אז ההשפעה היא כמעט אפסית. אגב המצב הגרוע ביותר הוא כאשר כבלי המתח והסיגנל רצים במקביל אחד לשני במרחקים גדולים (השפעה מצטברת)

לעומת זאת אם קו המתח מצליב קו סיגנל ההשפעה פחותה בהרבה.
 
נערך לאחרונה ב:
חלק מכבלי הכוח היקרים מאלה שמסופקים עם הציוד, מסוככים. האם כדאי לרכוש כאלה ואז להפחית את הסכנה שיגרמו לרעשים?
@EB1000 נדמה לי, המליץ לחבר את הסיכוך להארקה בשקע בקיר - אמור לפתור את בעיית הרעשים?

אריה

ב 30 השנים שבהן היו לי לפחות 10 מערכות שונות ב 3 בתים שונים, מעולם לא יצא לי לשמוע ציוץ אחד של הפרעה מכבל כוח, גם כאשר התרשלתי והצמדתי כבלי כוח, סיגנל, רשת, ורמקולים יחד עי אזיקון אחד גדול. ציוד מודרני שמתוכן טוב לא אמור להיות רגיש לשום רעש חיצוני שאתה מסוגל לשמוע באוזניים. הרעש היחיד שייתכן עדיין זה לולאות אדמה שזו בעיה של חיבור בין ציוד אודיו עם הגנות שונות (מוארק ולא מוארק), ולפעמים בגלל חיבור HDMI ממחשב דסקטופ שבו יש הארקה ובמגבר אין. אבל זה זה דיי נדיר היום.
 
אני מציע שהנהלת הפורום תשלח את הטכנוקראטים לישיבה במהלכה הם יגבשו תשובה אחת מוסכמת עליהם ואז יחזרו אלינו...

אריה
 

אני מציע שהנהלת הפורום תשלח את הטכנוקראטים לישיבה במהלכה הם יגבשו תשובה אחת מוסכמת עליהם ואז יחזרו אלינו...

אריה
יענו החוויתיים חיים בקונצנזוס אחד גדול..... אין את האופי האנגלי, האמריקאי והגרמני כולם כאגודה אחת;)

ואגב כל שאמרתי בעניין החשמל וההפרעות הוא בגדר אפשרות (שלי אכן קרה) אבל הוא לא הכרח....ככה זה בסדר אריה ?
 
יענו החוויתיים חיים בקונצנזוס אחד גדול..... אין את האופי האנגלי, האמריקאי והגרמני כולם כאגודה אחת;)

ואגב כל שאמרתי בעניין החשמל וההפרעות הוא בגדר אפשרות (שלי אכן קרה) אבל הוא לא הכרח....בסדר אריה ?
האמת היא, רוברט, שכשמדובר בהבעת עמדה שקשורה בידע טכני, אני נוטה להאמין לך יותר מאשר לאחרים.

אריה
 
האמת היא, רוברט, שכשמדובר בהבעת עמדה שקשורה בידע טכני, אני נוטה להאמין לך יותר מאשר לאחרים.

אריה
בוא-הנה אריה, אני מובך, תודה גדולה !!!.....בעניינים טכניים אשמח לעזור ולהבהיר כמידת הידע שלי (ורד)

וארשה לציין שהחברים הטכניים האחרים כאן באתר גם הם לא קוטלי קנים.
 

נערך לאחרונה ב:
בוודאי שיש פה עוד חברים עם ידע טכני מעמיק אבל אתה היחידי עם ניסיון מעמיק בתחום ציוד שמע.

אריה
 
בוודאי שיש פה עוד חברים עם ידע טכני מעמיק אבל אתה היחידי עם ניסיון מעמיק בתחום ציוד שמע.

אריה

לרוב הטכנוקרטים אין שום ידע בתחום ציוד השמע אם כי רק בספפיקציות של ציוד השמע. אוזניים זה לא הקטע שלהם.
 

לרוב הטכנוקרטים אין שום ידע בתחום ציוד השמע אם כי רק בספפיקציות של ציוד השמע. אוזניים זה לא הקטע שלהם.
מסכים אתך ב 100% ולכן גם כתבתי לרוברט שהטכנוקרטים בפורום לא מתמצאים בתכנון ובנייה של ציוד.
לכן חשובים מאוד הראיונות עם בכירים מהתעשייה שאתה מביא.

אריה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור