LCD איך אפשר למתוח את התמונה במסך רחב?

  • פותח הנושא פותח הנושא ortori
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ortori

חבר אתר
הודעות
42
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, יש לי מסך מחשב רחב 19' LENOVO L192 והבעיה איתו היא שהוא נמצא על הרזולוציה הכי גבוהה שלו (1440 על 900) אני לא יכול לראות סרטים וסרטונים על כל המסך אלא רק במרכז.

את הבעיה של הסרטים פתרתי עם המדיה פלייר כמו שאפשר לראות בתמונה:

muh848.jpg


אבל את הבעיה של הסרטונים באינטרנט לא הצלחתי לפתור, תמיד יש 2 שוליים שחורים בצד ימין ושמאל ולא נוח לראות ככה.
למישהו יש פתרון לבעיה הזאת? כי כבר שלחתי את השאלה הזאת ל2 פורומים שונים ולא ידעו לענות לי וקשה לי לחשוב שאף אחד לא חשב על הבעיה הזאת.

תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
האם תוכל להעלות צילום מסך של הבעיה?
 
בדוגמא שהבאת, רואים דוגמא של שידור טלויזיה בישראל.
השידורים מגיעים בפורמט 4:3, לעומת המסך שלך שהוא בפורמט רחב יותר 16:10 או 16:9.
סרטי קולנוע, לעומת זאת, מגיעים בד"כ בפורמט רחב ולכן לא תראה שוליים בצדדים, זה לא קשור דווקא לשימוש שלך בתוכנת מדיה פלייר.
תבדוק בתפריט של המסך, האם יש לך פרמטר בשם SIZE או משהו דומה.
 

לא, אין לי פרמטר כזה יש לי רק כיוון צבעים או הזזת המסך ובהירות.
אני יכול לשנות את רזולוצית המסך לרזולוציה של מסך 4:3 אבל אז הוא מותח לי את כל המחשב והטקסט לא נהיה ברור.
 
אז תנסה תוכנת צפיה כמו VLC למשל, תוריד את גרסה 1.0.
בתפריט "וידאו" תמצא את ASPECT RATIO, שם תבחר ב- 16:10.
 
כן אבל אני מדבר על וידיאו ישירות מאתר אינטרנט כגון נענע או mako.
 

כל עוד אתה צופה בוידאו ישירות מהאתרים הללו, אין אפשרות מתיחה חכמה, רק לשנות ידנית בכל פעם דרך תפריט המסך.
מה לעשות, הגיע הזמן שהם יתאימו את פורמט הוידאו למסכים רחבים.
 
אוקיי, תודה על העזרה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור