איך אפשר לכוון את המסך להגדרות האופטימליות

  • פותח הנושא פותח הנושא פאדי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פאדי

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
1
נקודות
16
האם יש דרך בה ניתן להגדיר את הטלוויזיה כדי שתעבוד במצב אופטימלי הכוונה היא להגדרות הבהירות , הניגודיות הצבעים והחדות . יש לי פלזמה 42 של טושיבה וממיר של יס אז איך אפשר ? (אני יודע שהשידורים כרגע הם לא באיכות טובה וגם אני משתמש בחיבור RCA רגיל כי משום מה הפלזמות של טושיבה אין בהם חיבורי SCART )

תודה לעוזרים
 

מה עם לחבר בS וידאו?
 
כנראה שלא הבנת את הכוונה שלי . אני התכוונתי האם יש תוכנה או מבחנים מסויימים שאפשר לעשות על מנת לעזור להגדיר את ההגדרות שציינתי בצורה הכי טובה
 
בוודאי.

לישראל מאניגמה יש אפשרות לכייל לך את המסך באופן אופטימלי.

צור איתו קשר והפיתרון אצלו.
 

כנס לערוץ 144 בממיר, יש שם מטריצות והוראות כיצד לכייל את הפרמטרים שביקשת.
 
לא ידעתי שקיים ערוץ כזה.:מה??????????:

אני אעשה את זה גם. אני מוכרח לצאת קצת מבועת הסטראו שאני נימצא בה. יש עולם שלם בחוץ.:O
 
תודה לכולכם
 

האם קיים גם אפשרות לכיונון דומה בממיר של הוט
 
אין להם כרגע
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור