איך אני מחבר PS2 למסך המחשב?

  • פותח הנושא פותח הנושא DAWNNI
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

DAWNNI

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי PS2 שקורא רק PAL.
יש לי מסך מחשב רחב עם יציאה של D-SUB (שממה שהבנתי זה שם אחר לVGA)
קניתי את הכבל הזה: (ראו תמונה מצורפת), חיברתי את הPS2 אליו (זאת אומרת את שלושת הבננות) ואז חיברתי אותו למסך המחשב, אבל כשאני מפעיל את הPS2 אז לא רואים ולא שומעים כלום.
האם צריך להגדיר משהו במחשב כדי שהוא יפעיל לי את הPS2?
או בקיצור, מה עשיתי לא טוב כי בינתיים זה לא עובד לי..
 

תמונות מצורפות

  • כבל.jpg
    כבל.jpg
    KB 31.9 · צפיות: 316
הכבל הזה אינו תואם למערכת שלך ועובד רק עם מכשירים תומכים בסוג חיבור זה.
מה שאתה צריך זה ממיר אקטיבי שימיר את אות COMPOSITE לאות VGA.

ממיר בעלות של 400 ש"ח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור