איך אני מחבר את הממיר לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא dvirkatz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dvirkatz

אוהב את התחום
הודעות
144
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי LCD חדש והוא מותקן והכל סבבה אבל הבעיה שהטלויזיה רחוקה מהנקודה של הכבלים מה אני עושה? התקשרתי להוט והם אמרו שאפשרי להם רק בעוד חודש וחצי פשוט נשמות טובות....
אני יודע שאם הם באים הם חוצבים בקיר ואז לא תהיה בעיה אבל אני לא מסכים לחכות חודש וחצי בשביל לראות טלויזיה אפשר לחשוב איזה מעשה נורא עשיתי קניתי טלויזיה חדשה והעונש שלי הוא לא להתשמש בה חודש וחצי והוט מוציאה את זה לפועל פשוט שערורייה מה שהולך שם גם כדי לדבר עם נציג צריך לחכות 40 דק' עד שהוא עונה וגם זה לפעמים ואז פתאום מתנתק ואז הנציג הבא אומר לך שהוא יחזור אליך אם מתנתקת ב"טעות" השיחה ואז היא מתנתקת ואף אחד לא חוזר אליך פשוט בושה
 

מנפלאות הוט...אבל נניח לזה. איזה חיבור? ומה המרחק?
 
אם אני לא טועה הממיר מתחבר לנקודה בכבל אנטנה ולעביר כבל כזה מהנקודה למיקום שאתה צריך את הממיר לא צריכה להיות בעיה. ניתן לרכוש את כל הכבל והמחברים האלו, אבל אני לא בטוח שזה משתלם אחרי הכול בסופו של דבר יעבירו לך את הנקודה.
 
המרחק די גדול וגם זה באלכסון ואני לא אחצוב בקיר כי אני לא טוב בכאלה דברים ואם אני אקנה את הכבל אני אצטרך להעביר חוט בכל החדר מה שיהיה ממש מכוער חוץ מזה יש לי עוד שאלה איך אני מעלים את הכבלים של הטלויזיה בקיר?
תודה מראש
 

השיטה הטובה ביותר היא כמובן חציבה. אפשרות נוספת היא בתוך תעלות מתאימות.
או בתוך שרשורים יעודיים.
 
בקשר לכבלים של הטלויזה
רכשתי רגל של שולחן באיקה, בצבע שחור ואני מחבר אותה לקיר מתחת למסך כאילו היא מחזיקה את המסך :)
הכבלים עוברים דרך הרגל
 
נערך לאחרונה ב:
הוט צריכים לבוא אלי הבייתה ולחבר לי את הממיר כשהם יבואו נראה לכם שהם יסכימו להסתיר לי את הכבלים?
 

יפה שאתה שואל שאלות - אבל אתה בודק/מתייחס בכלל לתשובות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור