איך אני יודע איזה גירסא של hdmi יש לי?

  • פותח הנושא פותח הנושא rom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rom

אוהב את התחום
הודעות
83
מעורבות
0
נקודות
0
הבנתי ש 1.3 הוא העדכני ביותר .איך אני בודק מה הגירסא שלי במכשירים השונים?
תודה ושבת שלום.
 

באילו מכשירים מדובר?
בד"כ כתוב במפרט.
 
דיוידי של פיוניר דגם 410 וטלויזיה של שארפ 32 דגם d44
לא ראיתי את זה רשום במפרט.
 
שארפ? או אה! אני מקווה שיש לך אחריות ארוכת טווח.....
 

בחייאת דביר, מה קרה לך עם שארפ? אם יש לך עובדות בדוקות או חווית משהו על בשרך, אתה מוזמן לספר, אבל סתם לזרוק משפטים חסרי תוכן ממשי לאויר לא עוזר לאף חבר פורום.

לחבר rom, אני לא יודע אם יש למכשירים שציינת HDMI 1.3, אבל זה גם לא ממש רלוונטי אליהם, משום שהיתרון הגדול ביותר של 1.3 הוא העברת פורמטי אודיו HD של Blu-ray (שזה לא רלוונטי לנגן DVD וגם לא למסך שאינו כולל מערכת רמקולים 5.1).
 
בחייאת דביר, מה קרה לך עם שארפ? אם יש לך עובדות בדוקות או חווית משהו על בשרך, אתה מוזמן לספר, אבל סתם לזרוק משפטים חסרי תוכן ממשי לאויר לא עוזר לאף חבר פורום.

לחבר rom, אני לא יודע אם יש למכשירים שציינת HDMI 1.3, אבל זה גם לא ממש רלוונטי אליהם, משום שהיתרון הגדול ביותר של 1.3 הוא העברת פורמטי אודיו HD של Blu-ray (שזה לא רלוונטי לנגן DVD וגם לא למסך שאינו כולל מערכת רמקולים 5.1).
סבבה . תודה
לחבר דביר אשמח לשמוע מה הבעיות שניתקלת עם שארפ כמו שליאור אמר חברה מצוינת ואמינה עם שרות מצוין.
 

גיס שלי קנה טלויזיה שארפ כבר בשבוע הראשון היא נתקעה לפעמים.
תוך חודשיים הטלויזיה מתה.
מה אני אגיד לכם לא שמעתי טובות על החברה מאף אחד ואני תמיד מעדיף לקנות של חברה יותר מוכרת כמו LG סוני סמסונג כזה אני ראש בקיר...
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור