ronengolanpt
אוהב את התחום
- הודעות
- 267
- מעורבות
- 333
- נקודות
- 63
דיווה הוא מונח המתאר דמות נשית מוכשרת , מקור השם הוא באיטלקית , והפירוש המילולי הוא "אלילה" , המונח שימש לתיאור זמרות בעלות יכולות ווקאליות יוצאות דופן , בעיקר בתחום האופרה , אבל התרחב לכל הסגנונות המוזיקליים.
לפני כחצי שנה רכשתי רמקולים בשם DIVA CALLAS , למי שלא מכיר מדובר ברמקולים מתוצרת איטלקית של חברת OPERA , שהיא חברת HIGH END איטלקית , בעלי גימור יפהפה , סאונד חמים ובעלי תחום תחתון מרשים הרמקולים קרויים על שם MARIA CALLAS זמרת סופרן מפורסמת.
מצד שני , כאשר שמעתי את הרמקול אצל ארמה , ואצל גיא יקיר הפורום , חשתי כי הסטאפ שלי אינו מצליח לממש את הפוטנציאל של האיטלקייה , שהייתה משודכת למונובלוקים ומגבר מנורתי של שינדאק סיני , עם כבילה וחשמל יחסית בסיסיים , הסאונד היה בסדר גמור , אבל לא התקרב לפוטנציאל שיכול להיות לו , לא ברמת הניקיון , הרזולוציה , התחום התחתון , לכן הרגשתי שאני מעוניין לשדרג את האיטלקיה שלי לMATCH שמתאים לה , פשוט כי האיטלקיה שלי ראויה ליותר כדי להוציא ממנה יותר ..
התחלתי בהגברה , אבל כמו שכולכם מכירים , השאלה במה בוחרים היא קריטית , האם אני מחפש סאונד חמים ונעים , או קר ואנליטי , האם אני אוהב שהלהקה קרובה אליי ואני בשורה הראשונה או מקשיב לביצוע מהיציע הרחוק , מנורתי או טרנסיסטורי , CLASS A או CLASS D , וכיוצ"ב , לכן ביקשתי להיעזר בחכמת הפורום ולהבין "כיצד אתם אוהבים את ההגברה שלכם" ,הנושא היה להיט בפורום ושמעתי המון דעות , כולם ציינו שהגברה חייבת להיות מדויקת , שקטה ובעלת סינרגיה טובה לרמקול , לגבי סוג ההגברה שמעתי דעות לכאן ולכאן , ולגבי הגברה מנורתית או SS היה דיון סוער , עם טיעונים לכאן ולכאן (עד עכשיו הנושא לא הוכרע.. ), לכן חשבתי שהכיוון הכי טוב יהיה לתת לאוזניים שלי להחליט מה הם אוהבות.
אז זהו , שזה קל להגיד , אבל קשה לבצע , כיצד אתה יכול להשוות בין הגברות שונות , שנמצאות אצל יבואנים שונים , ובדרך כלל מחוברות לSETUP אחר עם רמקול אחר , כבילה אחרת , מקור אחר , שנמצא בחלל אחר לגמרי ? , ברמות הללו הכל נשמע טוב , אבל את התובנות מקבלים אחרי האזנה ממושכת , רמקול שבתחילה ממש מרשים יכול להפוך למעייף , ואת הניואנסים שומעים רק לאורך זמן , ואצל היבואן , נחמד ואדיב ככל שיהיה זה לא תמיד מתאפשר , לכן חשבתי שזה יתרון גדול כאשר יבואן מאפשר לך לשמוע את ההגברה בחלל שלך..
אז התחלתי סבב שמיעה אצל חלק מהיבואנים , ואצל כמה חברים טובים , שמעתי הגברות שונות , מיצרנים שונים , מאד התרשמתי מהסאונד של PERRAUX (פחות מהמחיר..) , הסט של PS AUDIO של הפרה-והמגבר היה מפתיע יחסית להגברה CLASS D ,ובעל סאונד פתוח ומהנה , שמעתי גם PLINIUS , ELECTRO-COMPENIANT ואחרים , שמעתי גם את הUNISON 100 ואת אחיו הבכור הUNISON 150 , והייתי קרוב לרכישתם אצל אמיר עקב הסינרגיה הטובה שיש להם עם האופרה (מיוצרים באותו מפעל) , אבל המחיר היה גבוה יותר מאלטרנטיבות אחרות , למרות תמחור הוגן של אמיר המקסים , ולכן למרות שהייתי קרוב להחלטה לגביהם , לא המשכתי בכיוון זה.
לבסוף ביקרתי גם אצל ערן מאודיו פריק , לפני המוזיקה וכל השאר , הבן אדם מקסים ובעל ידע רב , בניגוד לשאר היבואנים תמיד החמיא לקולגות , והמליץ לי מה שלדעתו היה הכי נכון לי בין אם זה דברים שהוא מייבא או לא , אני ממליץ בחום
אצל ערן שמעתי הגברות של ELECTRO COMPENANT ושל LUXMAN מסדרת הבסיס ה509X, ומהסדרה היקרה יותר (שכחתי את שמה ..) , התמקדתי בINTEGRATED כי אני חושב שדרגת PRE וPOWER מאותו יצרן , וללא צורך בכבילה נוספת יכול להיות יתרון משמעותי , ואז ערן הפנה את תשומת ליבי לBMC CS2 יד שנייה שהיה ברשותו , זו הייתה אהבה ממבט ראשון ..
בנייה
למרות שהסאונד הכי חשוב ,המראה חשוב גם הוא .ואם כבר מראה אז המגבר הזה הוא יפהפה , וכל מי שמסתכל עליו לא יכול להישאר אדיש , יש לו תצוגה מרהיבה עם שני מחוונים לכל ערוץ בצבע אדום על רקע כחול מחוונים כמו של מקינטוש רק ענקיים , גם כפתור הVOLUME וההדלקה ענקיים , וכשאתה מדליק אותו או מגביר את הווליום אתה מרגיש שיש לך משהו ענקי ביד ..
והשלט , גם כן ענקי , כאילו שכל דבר במגבר הזה הוא "על סטרואידים" , מכיוון שאני נוטה להתחיל את סשן ההאזנה בלחפש את השלט , זה מצוין עבורי , שלט גדול וכבד מאלומיניום , כזה דבר גדול לא יכול להתחבא..
סאונד
ערן היה מספיק הוגן להשאיל לי את המגבר לביתי במשך שבועיים , זה זמן מספיק ארוך על מנת להתרשם מאיכותו , לשמוע מגוון של סגנונות מוזיקליים , ולראות אם אתה אוהב אותו לאורך זמן עם הSETUP שלך.
קוריוז קטן , המגבר שוקל 40 קילו ולסחוב אותו היה אתגר , אבל זה חלק מהחוויה של "להתחבר אליו" דרך הקושי להזיז אותו..
קצת על הרשמים שלי , המגבר הזה בעל אופי גרמני , הוא שקט שקוף וניטרלי , אם בתחילה חשבתי שאני איש של "צליל אמריקאי גדול מהחיים" והכיוון שלי הוא מקינטוש וכיוצ"ב , לאורך האזנה ארוכה למדתי להאריך את הניקיון שלו ואת השקיפות שלו , אין לו צליל של CLASS A או CLASS D , מנורתי או SS , הוא פשוט נשמע שקוף וניטרלי ואתה יכול להאזין לו תקופה ארוכה.
בנוסף , מה שמייחד אותו זה היכולת "לדחוף" את הרמקולים , האיטלקייה למרות היותה DIVA אינה מפונקת , עם התנגדות של 4 אוהם וניצולת של 88DB , למגבר של 350 וואט ב4 אוהם וDAMPING של 250 לא אמורה להיות בעיה בכלל , אבל כמו שלימדו אותי החכמים הSPEC אינם חשובים , מה שחשוב זה איך שזה נשמע , ובכן אצל ערן בדקנו אותם בMATCH לMAGICO ויחסית לEC ואפילו לLUXMAN 509 מסדרת הבסיס והוא היה ליגה אחת מעליהם , הוא הצליח להפוך את התחום התחתון למורגש ואפקטיבי ונראה ששלט ברמקולים ביד רמה עם באסים פאנציים ומדויקים , הLUXMAN מהסדרה הגבוהה יותר היה MATCH ראוי יותר בתחום התחתון אבל זה היה תיקו בנקודות , הLUXMAN היה מעט מדויק יותרובעל גבוהים מפורטים יותר ואילו הBMC היה בעל תחום תחתון נכון ו"פאנצי" יותר , ועם MID מרגש יותר , מצד שני ההשוואה לא הוגנת כי הLUXMAN הזה עולה הרבה יותר ..
האם יש חסרונות , בוודאי , אף אחד אינו מושלם , אני חושב ששמעתי הגברות יותר מדויקות בתחום הגבוה , בנוסף אין לו יבואו רשמי , מה שהופך את התיקון שלו (טפו טפו שלא נצטרך..) למאתגר יותר , בבירור מול BMC בחו"ל נאמר שחשוב להם לעמוד מאחוריי המוצר שלהם , ושהם יתמכו בתחזוקה שלו במקרה הצורך , בין אם דרך עבודה מול מעבדה בארץ או שליחה לחו"ל.
פתאום התחלתי לשמוע אלבומים עד הסוף , ופתאום אני לא מתעייף מההאזנה אחר 10-20 שירים, ופתאום כיף גם לשמוע בווליום נמוך יותר בלילה , התזמורת מסודרת בחלל , לא קרובה מידיי ולא רחוקה מידיי , האופי השקוף שלו משתלב מאד יפה עם האיטלקיה החמימה , ונראה שהם מסתדרים טוב ביחד ..
כבילה
המגבר והDAC שברשותי הם DESIGN מלא של DUAL ENDED ולכן כניסת XLR אמורה להחמיא לסאונד ,ולכן החלטתי לקנות INTERCONNECT של קארדאס אצל אושיק , רציתי לבחור בסדרת הCLEAR שלהם אבל התמחור היה גבוה מדי ובחרתי בCLEAR SKY , שהיא סדרה מעט נמוכה יותר (כחולה) , כניסת הXLR מוסיפה שקט ורוגע , ואני בכלל עדיין בזמן ההרצה , כך שהטוב עוד לפניי ..
שבאתי לאושיק , הייתה לי הפתעה , לאושיק עמדת האזנה , וההגברה שלו הינה BMC CS2 , אושיק טוען שערך בחינה של הגברות שונות לתקופה ארוכה ואהב את הצליל של הBMC כמדויק ביותר , וזה חשוב לו במיוחד כיצרן PHONE ופטיפונים , אם לאוזן המוזיקלית של אושיק הBMC מיוחדים ושקופים , אז כנראה שאני מקבל עוד חיזוק שאני הולך בדרך נכונה
אה , לפני שעזבתי את אושיק ראיתי שיש לו PURIST ELEMENTA ADVANCE מתצוגה , וביקשתי להאזין , אני יודע שהפיוריסט זכו להרבה איזכור בפורום ורציתי לשמוע איך הם נשמעים יחסית לFURUTECH שלי , ובכן הם נשמעים מצוין , יחסית לFURUTECH MK2 הם מפורטים יותר בתחום הגבוה ומוזיקליים יותר , אני לא בטוח לגבי הניטרליות שלהם , אבל הMATCH הוא מצוין , ולכן ביצעתי טרייד אין אצל אושיק
דרך אגב , אני לא ידעתי , אושיק מייצר בעצמו פטיפונים ישראלים , וPHONO ישראלי , מכיוון שכל דבר שהוא תוצרת הארץ הוא מבורך ויפה , מעבר לזה שזה גם נשמע מעולה , ומעניין לראות את הטכנולוגיה , ואת ההרכבה , לכל מי שחושב על PHONO או פטיפון מומלץ לבקר אצל אושיק היקר.
לגבי כבילת החשמל , עדיין מחפש , יש לי מפצל SCHUKO ועדיין לא מצאתי יד שנייה אירופאי או יד ראשונה במחיר סביר , כרגע קניתי את אלה מאייבי , המקוריות די בספק , אבל המחיר סבבה , נראה מה יהיה כשיגיעו ..
אז זהו האיטלקית המפונקת שלי , קיבלה ג'נטלמן גרמני , ש"נותן עבודה" ומצליח להוציא ממנה סאונד משובח , בדרך גם שיפרתי כבילה לרמקולים וXLR חדשים , ובעיקר נהניתי מה"דרך" לשמוע מוצרים שונים , להכיר אנשים חדשים ,להתייעץ , ובדרך לשמוע הרבה מוזיקה טובה , זה סיכום המסע שלי עד כאן ..
בפרק הבא , שעדיין לא נכתב , אני רוצה להיכנס לתחום הANALOG , יהיה מעניין ..
תודה מיוחדת לכל האנשים שפגשתי בדרך ועזרו לי בהחלטה , דני בכור , ברוך מBGSOUND , אמיר ארמה , ונמר , ומעל לכל לערן מאודיו-פריק על העזרה ועל התמחור והTRADE ההוגן
אשמח לתגובות , בייחוד ממי שמכיר את הBMC CS2 , ושמע ויכול לתאר את רשמיו ..
לפני כחצי שנה רכשתי רמקולים בשם DIVA CALLAS , למי שלא מכיר מדובר ברמקולים מתוצרת איטלקית של חברת OPERA , שהיא חברת HIGH END איטלקית , בעלי גימור יפהפה , סאונד חמים ובעלי תחום תחתון מרשים הרמקולים קרויים על שם MARIA CALLAS זמרת סופרן מפורסמת.
מצד שני , כאשר שמעתי את הרמקול אצל ארמה , ואצל גיא יקיר הפורום , חשתי כי הסטאפ שלי אינו מצליח לממש את הפוטנציאל של האיטלקייה , שהייתה משודכת למונובלוקים ומגבר מנורתי של שינדאק סיני , עם כבילה וחשמל יחסית בסיסיים , הסאונד היה בסדר גמור , אבל לא התקרב לפוטנציאל שיכול להיות לו , לא ברמת הניקיון , הרזולוציה , התחום התחתון , לכן הרגשתי שאני מעוניין לשדרג את האיטלקיה שלי לMATCH שמתאים לה , פשוט כי האיטלקיה שלי ראויה ליותר כדי להוציא ממנה יותר ..
התחלתי בהגברה , אבל כמו שכולכם מכירים , השאלה במה בוחרים היא קריטית , האם אני מחפש סאונד חמים ונעים , או קר ואנליטי , האם אני אוהב שהלהקה קרובה אליי ואני בשורה הראשונה או מקשיב לביצוע מהיציע הרחוק , מנורתי או טרנסיסטורי , CLASS A או CLASS D , וכיוצ"ב , לכן ביקשתי להיעזר בחכמת הפורום ולהבין "כיצד אתם אוהבים את ההגברה שלכם" ,הנושא היה להיט בפורום ושמעתי המון דעות , כולם ציינו שהגברה חייבת להיות מדויקת , שקטה ובעלת סינרגיה טובה לרמקול , לגבי סוג ההגברה שמעתי דעות לכאן ולכאן , ולגבי הגברה מנורתית או SS היה דיון סוער , עם טיעונים לכאן ולכאן (עד עכשיו הנושא לא הוכרע.. ), לכן חשבתי שהכיוון הכי טוב יהיה לתת לאוזניים שלי להחליט מה הם אוהבות.
אז זהו , שזה קל להגיד , אבל קשה לבצע , כיצד אתה יכול להשוות בין הגברות שונות , שנמצאות אצל יבואנים שונים , ובדרך כלל מחוברות לSETUP אחר עם רמקול אחר , כבילה אחרת , מקור אחר , שנמצא בחלל אחר לגמרי ? , ברמות הללו הכל נשמע טוב , אבל את התובנות מקבלים אחרי האזנה ממושכת , רמקול שבתחילה ממש מרשים יכול להפוך למעייף , ואת הניואנסים שומעים רק לאורך זמן , ואצל היבואן , נחמד ואדיב ככל שיהיה זה לא תמיד מתאפשר , לכן חשבתי שזה יתרון גדול כאשר יבואן מאפשר לך לשמוע את ההגברה בחלל שלך..
אז התחלתי סבב שמיעה אצל חלק מהיבואנים , ואצל כמה חברים טובים , שמעתי הגברות שונות , מיצרנים שונים , מאד התרשמתי מהסאונד של PERRAUX (פחות מהמחיר..) , הסט של PS AUDIO של הפרה-והמגבר היה מפתיע יחסית להגברה CLASS D ,ובעל סאונד פתוח ומהנה , שמעתי גם PLINIUS , ELECTRO-COMPENIANT ואחרים , שמעתי גם את הUNISON 100 ואת אחיו הבכור הUNISON 150 , והייתי קרוב לרכישתם אצל אמיר עקב הסינרגיה הטובה שיש להם עם האופרה (מיוצרים באותו מפעל) , אבל המחיר היה גבוה יותר מאלטרנטיבות אחרות , למרות תמחור הוגן של אמיר המקסים , ולכן למרות שהייתי קרוב להחלטה לגביהם , לא המשכתי בכיוון זה.
לבסוף ביקרתי גם אצל ערן מאודיו פריק , לפני המוזיקה וכל השאר , הבן אדם מקסים ובעל ידע רב , בניגוד לשאר היבואנים תמיד החמיא לקולגות , והמליץ לי מה שלדעתו היה הכי נכון לי בין אם זה דברים שהוא מייבא או לא , אני ממליץ בחום
אצל ערן שמעתי הגברות של ELECTRO COMPENANT ושל LUXMAN מסדרת הבסיס ה509X, ומהסדרה היקרה יותר (שכחתי את שמה ..) , התמקדתי בINTEGRATED כי אני חושב שדרגת PRE וPOWER מאותו יצרן , וללא צורך בכבילה נוספת יכול להיות יתרון משמעותי , ואז ערן הפנה את תשומת ליבי לBMC CS2 יד שנייה שהיה ברשותו , זו הייתה אהבה ממבט ראשון ..
בנייה
למרות שהסאונד הכי חשוב ,המראה חשוב גם הוא .ואם כבר מראה אז המגבר הזה הוא יפהפה , וכל מי שמסתכל עליו לא יכול להישאר אדיש , יש לו תצוגה מרהיבה עם שני מחוונים לכל ערוץ בצבע אדום על רקע כחול מחוונים כמו של מקינטוש רק ענקיים , גם כפתור הVOLUME וההדלקה ענקיים , וכשאתה מדליק אותו או מגביר את הווליום אתה מרגיש שיש לך משהו ענקי ביד ..
והשלט , גם כן ענקי , כאילו שכל דבר במגבר הזה הוא "על סטרואידים" , מכיוון שאני נוטה להתחיל את סשן ההאזנה בלחפש את השלט , זה מצוין עבורי , שלט גדול וכבד מאלומיניום , כזה דבר גדול לא יכול להתחבא..
סאונד
ערן היה מספיק הוגן להשאיל לי את המגבר לביתי במשך שבועיים , זה זמן מספיק ארוך על מנת להתרשם מאיכותו , לשמוע מגוון של סגנונות מוזיקליים , ולראות אם אתה אוהב אותו לאורך זמן עם הSETUP שלך.
קוריוז קטן , המגבר שוקל 40 קילו ולסחוב אותו היה אתגר , אבל זה חלק מהחוויה של "להתחבר אליו" דרך הקושי להזיז אותו..
קצת על הרשמים שלי , המגבר הזה בעל אופי גרמני , הוא שקט שקוף וניטרלי , אם בתחילה חשבתי שאני איש של "צליל אמריקאי גדול מהחיים" והכיוון שלי הוא מקינטוש וכיוצ"ב , לאורך האזנה ארוכה למדתי להאריך את הניקיון שלו ואת השקיפות שלו , אין לו צליל של CLASS A או CLASS D , מנורתי או SS , הוא פשוט נשמע שקוף וניטרלי ואתה יכול להאזין לו תקופה ארוכה.
בנוסף , מה שמייחד אותו זה היכולת "לדחוף" את הרמקולים , האיטלקייה למרות היותה DIVA אינה מפונקת , עם התנגדות של 4 אוהם וניצולת של 88DB , למגבר של 350 וואט ב4 אוהם וDAMPING של 250 לא אמורה להיות בעיה בכלל , אבל כמו שלימדו אותי החכמים הSPEC אינם חשובים , מה שחשוב זה איך שזה נשמע , ובכן אצל ערן בדקנו אותם בMATCH לMAGICO ויחסית לEC ואפילו לLUXMAN 509 מסדרת הבסיס והוא היה ליגה אחת מעליהם , הוא הצליח להפוך את התחום התחתון למורגש ואפקטיבי ונראה ששלט ברמקולים ביד רמה עם באסים פאנציים ומדויקים , הLUXMAN מהסדרה הגבוהה יותר היה MATCH ראוי יותר בתחום התחתון אבל זה היה תיקו בנקודות , הLUXMAN היה מעט מדויק יותרובעל גבוהים מפורטים יותר ואילו הBMC היה בעל תחום תחתון נכון ו"פאנצי" יותר , ועם MID מרגש יותר , מצד שני ההשוואה לא הוגנת כי הLUXMAN הזה עולה הרבה יותר ..
האם יש חסרונות , בוודאי , אף אחד אינו מושלם , אני חושב ששמעתי הגברות יותר מדויקות בתחום הגבוה , בנוסף אין לו יבואו רשמי , מה שהופך את התיקון שלו (טפו טפו שלא נצטרך..) למאתגר יותר , בבירור מול BMC בחו"ל נאמר שחשוב להם לעמוד מאחוריי המוצר שלהם , ושהם יתמכו בתחזוקה שלו במקרה הצורך , בין אם דרך עבודה מול מעבדה בארץ או שליחה לחו"ל.
פתאום התחלתי לשמוע אלבומים עד הסוף , ופתאום אני לא מתעייף מההאזנה אחר 10-20 שירים, ופתאום כיף גם לשמוע בווליום נמוך יותר בלילה , התזמורת מסודרת בחלל , לא קרובה מידיי ולא רחוקה מידיי , האופי השקוף שלו משתלב מאד יפה עם האיטלקיה החמימה , ונראה שהם מסתדרים טוב ביחד ..
כבילה
המגבר והDAC שברשותי הם DESIGN מלא של DUAL ENDED ולכן כניסת XLR אמורה להחמיא לסאונד ,ולכן החלטתי לקנות INTERCONNECT של קארדאס אצל אושיק , רציתי לבחור בסדרת הCLEAR שלהם אבל התמחור היה גבוה מדי ובחרתי בCLEAR SKY , שהיא סדרה מעט נמוכה יותר (כחולה) , כניסת הXLR מוסיפה שקט ורוגע , ואני בכלל עדיין בזמן ההרצה , כך שהטוב עוד לפניי ..
שבאתי לאושיק , הייתה לי הפתעה , לאושיק עמדת האזנה , וההגברה שלו הינה BMC CS2 , אושיק טוען שערך בחינה של הגברות שונות לתקופה ארוכה ואהב את הצליל של הBMC כמדויק ביותר , וזה חשוב לו במיוחד כיצרן PHONE ופטיפונים , אם לאוזן המוזיקלית של אושיק הBMC מיוחדים ושקופים , אז כנראה שאני מקבל עוד חיזוק שאני הולך בדרך נכונה
אה , לפני שעזבתי את אושיק ראיתי שיש לו PURIST ELEMENTA ADVANCE מתצוגה , וביקשתי להאזין , אני יודע שהפיוריסט זכו להרבה איזכור בפורום ורציתי לשמוע איך הם נשמעים יחסית לFURUTECH שלי , ובכן הם נשמעים מצוין , יחסית לFURUTECH MK2 הם מפורטים יותר בתחום הגבוה ומוזיקליים יותר , אני לא בטוח לגבי הניטרליות שלהם , אבל הMATCH הוא מצוין , ולכן ביצעתי טרייד אין אצל אושיק
דרך אגב , אני לא ידעתי , אושיק מייצר בעצמו פטיפונים ישראלים , וPHONO ישראלי , מכיוון שכל דבר שהוא תוצרת הארץ הוא מבורך ויפה , מעבר לזה שזה גם נשמע מעולה , ומעניין לראות את הטכנולוגיה , ואת ההרכבה , לכל מי שחושב על PHONO או פטיפון מומלץ לבקר אצל אושיק היקר.
לגבי כבילת החשמל , עדיין מחפש , יש לי מפצל SCHUKO ועדיין לא מצאתי יד שנייה אירופאי או יד ראשונה במחיר סביר , כרגע קניתי את אלה מאייבי , המקוריות די בספק , אבל המחיר סבבה , נראה מה יהיה כשיגיעו ..
אז זהו האיטלקית המפונקת שלי , קיבלה ג'נטלמן גרמני , ש"נותן עבודה" ומצליח להוציא ממנה סאונד משובח , בדרך גם שיפרתי כבילה לרמקולים וXLR חדשים , ובעיקר נהניתי מה"דרך" לשמוע מוצרים שונים , להכיר אנשים חדשים ,להתייעץ , ובדרך לשמוע הרבה מוזיקה טובה , זה סיכום המסע שלי עד כאן ..
בפרק הבא , שעדיין לא נכתב , אני רוצה להיכנס לתחום הANALOG , יהיה מעניין ..
תודה מיוחדת לכל האנשים שפגשתי בדרך ועזרו לי בהחלטה , דני בכור , ברוך מBGSOUND , אמיר ארמה , ונמר , ומעל לכל לערן מאודיו-פריק על העזרה ועל התמחור והTRADE ההוגן
אשמח לתגובות , בייחוד ממי שמכיר את הBMC CS2 , ושמע ויכול לתאר את רשמיו ..
תמונות מצורפות
נערך לאחרונה ב: