פלזמה איזו פלסמה מומלצת?

  • פותח הנושא פותח הנושא michal33
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michal33

חבר אתר
הודעות
20
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

לאחר התלבטויות ושיטוטים רבים בחנויות ובפורומים, החלטתי (כנראה) ללכת על פלסמה ולא על LCD. (גם בגלל איכות התמונה בשידורי SD וגם בגלל המחיר).

מרחק הצפיה הוא בין 3.5 ל- 3.8 מ'.
שימוש עיקרי: שידורי SD (ממיר DTT) וסרטי DVD
אין תאורה ישירה מול המסך.

אני חושבת ללכת על גודל 50 אינץ', אבל מתלבטת בין החברות והדגמים השונים.

אשמח לקבל המלצה למסך מתאים (תקציב עד 6500 ש"ח).

תודה,
מיכל
 

נערך לאחרונה ב:
גודל 50" אכן מתאים.
בתקציב הזה, תוכלי למצוא דגמים של סמסונג או LG.
פנסוניק עולים יותר.
 
תודה.

האם יש המלצה לדגם מסויים של סמסונג או LG?

מה ההפרש לדגם מומלץ של פנסוניק? (כזה שלא סובל מהשתקפויות רציניות וחייב חושך כמעט מוחלט) והאם פנסוניק שווה את ההפרש במחיר?
 
LG אני לא אוהב.
סאמסונג ופנסוניק אחלה.

אין כל כך הרבה דגמים שלהם אז לא תוכלי להתבלבל.
 

אין כרגע דגם מהסדרה החדשה שלא סובל מזה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור