איזו טלויזיה הייתם בוחרים ...??

  • פותח הנושא פותח הנושא markhi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

markhi

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
הי,
אני עומד לרכוש טלויזיה "55 ומבחינתי, לאחר "סינון" מהיר חושה שארבעת הדגמים האלו יכולים להיות רלוונטים עבורי.
נניח את המחיר בצד - בגדול כולן סביב 6,500 - 8,500.
איכות התמונה גם עבור SD וכמובן ב 4K חשובה ביותר.
מבקש את התייחסותכם הקצרה, במי הייתם בוחרים וציינו תכונה או שתיים שהינה מייחדת את הטלויזיה הנבחרת מהאחרות ..
אני גם מודע שישנם כמה סוגי מסכים (OLED,LED, QLED)
OLED55C8Y 4K "‏55 LG
Samsung QE55Q7FN 4K ‏"55 ‏סמסונג

Sony KD55AF8BAEP 4K ‏"55 ‏סוני
Sony KD55XF9005BAEP 4K "‏55 ‏סוני
תודה



 

הי,
אני עומד לרכוש טלויזיה "55 ומבחינתי, לאחר "סינון" מהיר חושה שארבעת הדגמים האלו יכולים להיות רלוונטים עבורי.
נניח את המחיר בצד - בגדול כולן סביב 6,500 - 8,500.
איכות התמונה גם עבור SD וכמובן ב 4K חשובה ביותר.
מבקש את התייחסותכם הקצרה, במי הייתם בוחרים וציינו תכונה או שתיים שהינה מייחדת את הטלויזיה הנבחרת מהאחרות ..
אני גם מודע שישנם כמה סוגי מסכים (OLED,LED, QLED)
OLED55C8Y 4K "‏55 LG
Samsung QE55Q7FN 4K ‏"55 ‏סמסונג

Sony KD55AF8BAEP 4K ‏"55 ‏סוני
Sony KD55XF9005BAEP 4K "‏55 ‏סוני
תודה



לפני שאתה רץ לרכוש מסך.. ממליץ לך לקרוא את הכתבה איך בוחרים מסך בשנת 2018.
http://www.dtown.co.il/articles/4399.html
 
אני נותן משקל לפרמטר של נותן השירות.
יש המון תלונות על ספק השירות של סמסונג, חברת אלקטרוניקס פרו.
מבחינתי, יבואן שהוא גם נותן השירות (ולא באמצעות קבלן משנה) זה יתרון משמעותי.
ארז
 
רכשתי את האולד c8 של LG בגודל 65.
מסך מדהים.
חבל שה77 כ''כ יקרה אחרת הייתי הולך עליה.
הדילמה שלי הייתה אם לרדת באיכות ולעלות בגודל אבל היה קשה לוותר אחרי שראיתי אותה.
 

אני נותן משקל לפרמטר של נותן השירות.
יש המון תלונות על ספק השירות של סמסונג, חברת אלקטרוניקס פרו.
מבחינתי, יבואן שהוא גם נותן השירות (ולא באמצעות קבלן משנה) זה יתרון משמעותי.
ארז
ספק אם יש יבואן כזה בישראל. ואפילו אם מצאת יבואן כזה - שהסחורה שהוא מוכר מוצאת חן בעיניך ומתאימה לך - מי תוקע לידך ששבוע (או חודש או שנה) לאחר שקנית הוא לא יפנה את השירות לקבלן משנה?
 
תודה על בתגובות.
מלבד השרות, מה דעתכם על איכויות התמונה ... הסאונד ..?
עקרונית, אני מאמין שאין סיבה מיוחדת על מנת שתהיה /יהיו תקלות ולכן כמובן שישנה חשיבות לנותן השרות, אך במידה ותהיה תקלה, ניתן יהיה להגיע לספק, גם אם יהיה קצת קשה... בסופו של דבר, עקרון ה 80/20 יעבוד גם פה.
לכן אשמח אם תוכלו להתמקד באיכויות הטלויזיות ..
תודה
 
תודה על בתגובות.
מלבד השרות, מה דעתכם על איכויות התמונה ... הסאונד ..?
עקרונית, אני מאמין שאין סיבה מיוחדת על מנת שתהיה /יהיו תקלות ולכן כמובן שישנה חשיבות לנותן השרות, אך במידה ותהיה תקלה, ניתן יהיה להגיע לספק, גם אם יהיה קצת קשה... בסופו של דבר, עקרון ה 80/20 יעבוד גם פה.
לכן אשמח אם תוכלו להתמקד באיכויות הטלויזיות ..
תודה

במידה ואתה בכיוון של אולד... ממליץ על הסוני דגם AF8 מרשים ביותר.. מבחינת התמונה והסאונד
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור