איזו טלוויזיה אתם רוצים לקבל לאפיקומן(סקר לכיף)

  • פותח הנושא פותח הנושא 621981
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

621981

אוהב את התחום
הודעות
414
מעורבות
13
נקודות
18
אני הייתי רוצה לקבל את הCEVEO
וגם את גלעד שליט איתנו בחזרה(Y)
 

גלעד בכלל היה אפקומון של החיים
אני רוצה לקבל את סמסונג D8000 גודל 55 לסלון
וגודל 46 C8000 לחדר
זה תהיה הפתעה של החיים שלי אבל כול התענוד הזה יעלה לי 45 אלף ואפילו יותר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור