B barce חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 1 28/6/10 #1 מבקש את עזרתכם בבחירת רסיבר. איזה רסיבר הייתם בוחרים? denon avr1910, 1911 או 2310 אם אפשר את הסיבות אני יודה לכם
מבקש את עזרתכם בבחירת רסיבר. איזה רסיבר הייתם בוחרים? denon avr1910, 1911 או 2310 אם אפשר את הסיבות אני יודה לכם
א ארז_וחני חבר משקיען הודעות 3,861 מעורבות 993 נקודות 113 30/6/10 #2 שלום, ומה הסיבה שאתה מתמקד רק בדנון? מדוע לא אונקיו/ימאהה/פיוניר/הרמן קרדון וכו'? ארז
B barce חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 1 1/7/10 #3 ראיתי שיש ביקורות טובות מאוד על ה1910 ומאחר ואני מביא את המגבר מארה"ב והמחירים דומים אז רציתי המלצה אולי כדאי לעלות בדגם והאם זה שווה???
ראיתי שיש ביקורות טובות מאוד על ה1910 ומאחר ואני מביא את המגבר מארה"ב והמחירים דומים אז רציתי המלצה אולי כדאי לעלות בדגם והאם זה שווה???
א ארז_וחני חבר משקיען הודעות 3,861 מעורבות 993 נקודות 113 1/7/10 #4 ברור שאין כאן תשובה אחת נכונה. זה תלוי בצרכים שלך, בשאר חלקי המערכת, בייעוד העיקרי שלה (מוזיקה או ק"ב) ובהפרש הכספי בין הדגמים. ארז
ברור שאין כאן תשובה אחת נכונה. זה תלוי בצרכים שלך, בשאר חלקי המערכת, בייעוד העיקרי שלה (מוזיקה או ק"ב) ובהפרש הכספי בין הדגמים. ארז
B barce חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 1 1/7/10 #5 דבר ראשון תודה רבה על העזרה דבר שני המגבר יהיה מחובר למחשב, ממיר HD של הוט טלויזה FULLHD וPS3 השימושים העיקריים הם מוסיקה וסרטים באותה מידה. רמקולי מדף CONTROL 2.4G JBL.
דבר ראשון תודה רבה על העזרה דבר שני המגבר יהיה מחובר למחשב, ממיר HD של הוט טלויזה FULLHD וPS3 השימושים העיקריים הם מוסיקה וסרטים באותה מידה. רמקולי מדף CONTROL 2.4G JBL.