רסיבר איזה רסיבר הייתם בוחרים? denon avr 1910, 1911 או 2310

  • פותח הנושא פותח הנושא barce
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

barce

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
מבקש את עזרתכם בבחירת רסיבר.

איזה רסיבר הייתם בוחרים? denon avr1910, 1911 או 2310

אם אפשר את הסיבות אני יודה לכם
 

שלום,
ומה הסיבה שאתה מתמקד רק בדנון?
מדוע לא אונקיו/ימאהה/פיוניר/הרמן קרדון וכו'?

ארז
 
ראיתי שיש ביקורות טובות מאוד על ה1910 ומאחר ואני מביא את המגבר מארה"ב והמחירים דומים אז רציתי המלצה אולי כדאי לעלות בדגם והאם זה שווה???
 
ברור שאין כאן תשובה אחת נכונה.
זה תלוי בצרכים שלך, בשאר חלקי המערכת, בייעוד העיקרי שלה (מוזיקה או ק"ב) ובהפרש הכספי בין הדגמים.

ארז
 

דבר ראשון תודה רבה על העזרה דבר שני המגבר יהיה מחובר למחשב, ממיר HD של הוט טלויזה FULLHD וPS3

השימושים העיקריים הם מוסיקה וסרטים באותה מידה.

רמקולי מדף CONTROL 2.4G JBL.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור