איזה פלאזמה כדאי לקנות??

  • פותח הנושא פותח הנושא shaharatia
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaharatia

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
ליאור שלום רב
אני רוצה לקנות מסך לבית ונראה לי שבפלאזמה רואים יותר טוב מאשר בlcd
אז ככל הנראה אני אקנה פלאזמה.
השאלה שלי היא כזו,
המטרה שלי היא להתחבר עם המחשב למסך, יש לי מקבוק פרו עם רזולוציית מסך 1280x800 איזה מסך אי צריך בשביל לראות הכי טוב את התצוגה של המחשב על המסך?, אני צריך מסך עם רזולוצייה זהה או גבוהה יותר? או שאולי אפשר לראות טוב גם במסך עם רזולוצייה נמוכה יותר?
תודה מראש על העזרה.
נ.ב
האם אתה מסכים שרואים טוב יותר בפלאזמה?
שחר עטיה
 

השאלה היא מה הם השימושים שלך בחיבור מחשב, אם מדובר על עיבוד תמלילים למשל, אז פלזמה פחות תתאים מחשש לצריבה.
עבור משחקים או סרטים, לא אמורה להיות בעיה.
לגבי רזולוציה, אין קשר לרזולוציית המסך של המחשב משום שבחיבור למסך, המחשב יתאים עצמו (צריך להגדיר) לרזולוציה הטבעית של הטלוויזיה.
 
אני מתכוון בעיקר לראות סדרות וסרטים דרך הטלויזייה, יש המלצה לטלויזייה מסוימת עד 5000₪?
 
יש לך את ססמסונג C550
שהיא מלכת העלות תעעולת והממולצת ביותר עד 8 אלף שקל
אבל היא סובלת מבעית צריביות וזימזום
 

ראיתי כאן סקירה על פלאזמה של פנסוניק v20 למישהו יש נסיון איתה? איך היא?
 
הפנאסוניק V20 היא הפלאזמה אחת הטובות כיום (לפי דעתי הטובה ביותר) אבל המחיר בהתאם , איזה גודל מסך ? 42 או 50 ?
לי יש את ה 50 אינץ, רואים חבל על הזמן, גם שידורי SD רואים מצויין ...
 
פנסוניקקקקק ורק פנסוניק . תבדוק את ה 46U20 4 , היא עולה באזור ה 5K והיא FHD ( ה 50 אינטש מאותה הסדרה עולה באזור ה 6K ) . ה V20 עולה בסביבות ה 7500 ל 42 אינטש, אבל היא מכשיר ברמה אחרת לגמרי .
 

V20 היא טלוזיה מציוניות וכדי לך לרוג ל10 אלף כדי לקנות אותה היה לך שעות הנה מבטחות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור