איזה פאנל יש לסמסונג 225ms ומי מייצר אותו?

  • פותח הנושא פותח הנושא יוסףש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוסףש

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
0
נקודות
6
האם גם בו קיים "לוטו" של פאנלים כמו
שבסמסונג 226bw?
תודה לעונים!
 

לא יודע מי מייצר את הפאנל, אבל הסוג שלו הוא TN
 
שלום לך ליאור אני די חדש כאן והסיבה שנירשמתי

זה ביגלל הרצון שלי לדעת יותר על המסך הזה,לא הנתונים הידועים,אלא הפאנל
תודה על זה שהוא TN!
עכשיו איפה אני יכול ליראות מי זה זה שמייצר אותו?
ושוב תודה
יוסי.
 
לחפש בכל מיני פורומים בחו"ל (או לפרק אותו...)
 

אתה היית הולך על המסך הזה או על מסך אחר?
הייתי שמח אם היית ממליץ לי על מסך איכותי בסדר גודל הזה
למשך ה DELL 2007WFP למשל...
תודה,יוסי.
 
בצענו מספר סקירות על מסכים דומים, בדוק ב"בדיקות מוצרים" בקטגורית וידאו.
 
ליאור לפעם האחרונה שאני כותב לך,
רציתי לישאול האם הבדיקה שעשיתם ל"דל" היא תואמת גם למסך ה 20 ?
ושאלה אחרונה בהחלטטט,
האם אתה חושב שהמסך הסמסונג 225 אם אס מתאים בכלל להיות כמסך מחשב,כי הוא מקוטרג כטלויזיה,
אני חייב לציין שהאיכות שלו בעייני פי 2 יותר טובה מה226 בי דבליו,שנראה כבוי לעומתו
ולפני שאני קונה אני ממש רוצה להרגיש שעשיתי את המקסימום ,ושאלתי כל שאלה אפשרית,
תודה תודה תודה ושוב תודה לך,יוסי.
 

דל בגודל 20" הוא מסך אחר ממה שבדקנו.

הסמסונג 225ms הוא מסך מחשב לכל דבר.
אבל, אם תשווה אליו לדוגמא את דגם דל המקביל http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=469711
הרי שלדל יש פנל מסוג S-IPS איכותי יותר בהשוואה לסמסונג.
אתה צריך להחליט מה חשוב לך יותר: פנל איכותי או כניסות טלוויזיה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור