איזה מסך 75 אינטש לבחור

  • פותח הנושא פותח הנושא רמיט
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רמיט

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
האפשרויות המובילות להבנתי הן:
SONY XBR75X900F
Samsung QN75Q9F
LG 75UH655Y 4K ‏75 ‏
או אחרת?


תודה
 

הסוני והסמסונג הם ספינות דגל, בעוד ה-LG זהו דגם ביניים שלא מתקרב בכלל לרמה של שתי האחרות.
הסמסונג שאתה מדבר עליו הוא ה-Q9 או ה-Q9FN? ההבדל בינהם עצום. ה-Q9 הוא דגם של שנה שעברה עם תאורה היקפית, בעוד ה-Q9FN הוא דגם 2018 עם תאורה מקומית וזכה לביקורות נלהבות בכל רחבי העולם.
לכן אם מדובר ב-Q9FN אז הוא המסך הכי איכותי ברשימה, כשהמינוס היחיד הוא חוסר תמיכה ב-Dolby Vision.
אם מדובר ב-Q9 משנה שעברה הייתי בוחר בסוני.
 
לגבי LG התכוונתי לדגם המקביל לראשונות כנראה LG 77C8Y
עדיין ה Q9FN יקר בכ 50% מהסוני. האם ההפרש מוצדק?
 
האפשרויות המובילות להבנתי הן:
SONY XBR75X900F
Samsung QN75Q9F
LG 75UH655Y 4K ‏75 ‏
או אחרת?


תודה

הסוני והסמסונג מצוינות... לטעמי איכות התמונה של הסונ טובה יותר, גם מבחינת עיבוד, וגם מבחינת עושר צבעים.

לגבי הדגם הנכון של סוני KD-75XF9005 שהוא הדגם האירופאי המיובא דרך ישפאר היבואן הרשמי בישראל.
 

נערך לאחרונה ב:
לגבי LG התכוונתי לדגם המקביל לראשונות כנראה LG 77C8Y
עדיין ה Q9FN יקר בכ 50% מהסוני. האם ההפרש מוצדק?
אם התכוונת ל-C8 זה כבר סיפור אחר, מדובר על מסך אולד, בעל שחור מוחלט ואיכות תמונה נהדרת. לצפייה בחדר חשוך אין על מסך אולד. בחדר מאוד מואר יש עדיפות למסך לד כיוון שהוא הרבה יותר בהיר.
לא בטוח לגבי התמחור של כל המסכים, אבל בכל מקרה מדובר בסכום לא מבוטל, ממולץ מאוד ללכת לחנות מתמחה איכותית ולבחון את המסכים בעצמך.
 
אם הבחירה היא בין סמסונג לסוני מודלים 2018, אז עדיף סמסונג בעל יותר אזורים של FALD
 
אם הבחירה היא בין סמסונג לסוני מודלים 2018, אז עדיף סמסונג בעל יותר אזורים של FALD

אורי.
מסך לא נמדד רק לפי כמות אזורי תאורה. מעבר לכך יש עיבוד תמונה, ציפויי הפאנל, רווית צבעים, ועוד מרכיבים.
במבחן הכולל הסוני 9005 מציגה תמונה עשירה יותר בצבעים, וקולנועית יותר!
 

במידה והוא ירכוש את 75Q9FN של סמסונג הוא יקבל ביצועים קרובים לאולד יותר מהסוני.
 
גם בהתאם לסקירה שלך על הסמסונג המדובר המסך קרוב בביצועים למסכי אולד.
מה אם כך הבעיה?
 

גם בהתאם לסקירה שלך על הסמסונג המדובר המסך קרוב בביצועים למסכי אולד.
מה אם כך הבעיה?

אורי
יש הרבה פרמרטרים שאני אוהב בסמסונג, את רווית הצבעים שהם מציגים, פחות אהבתי.
 
בעניין של טעם וריח אין להתווכח...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור