איזה מסך עדיף?

  • פותח הנושא פותח הנושא yaya70
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaya70

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
0
נקודות
0
טלוויזיית LCD של טושיבה 37 אינטש
איזה דגם עדיף
C3500
או
AV500
?

תודה
 

יש לך קישור לנתונים של AV500 ?
 
על פניו, הנתונים של AV500 מרשימים יותר, אבל לא ראינו אותה במציאות.
 

לדגם AV500 יש מהירות תגובה של 9ms שהיא פחות טובה

משל הדגם C3500
שיש לו 6.5ms
האם זה לא משמעותי ?

תודה
 
סתם מסקרנות: למה אתה נעול דווקא על טושיבה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור