LCD איזה מהטלוויזיה הבאות יותר טובה?

  • פותח הנושא פותח הנושא לא זוכר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא זוכר

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
סוני 32 ex700 או טושיבה 32 sl733g ?
http://www.zap.co.il/compare.aspx?sog=e-tv&modelsid=753751,758121
 

צריך לראות בעיניים בחנות...
 
אני ממליץ על SL733 בSD

שלום רב עם רוב הצפייה הוא SD אז טושיבה SL733
תתאים לך יש לה מתיחה חכמה מוצלחת מאוד ושני חיבורי סקרט
והיא מעולב בHD
אבל בכול מה שקשור לרמת שחור עומק בתמונה בHD
אני מעדיף את הסוני EX700
ואני חושב שעדיף לך להשקיע ב710
ושוב כמו שליאור אמר צריך לראות בחנות לפני שקונים ואני ממליץ על חנות מתמחה ולא רשת חשמל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור