איזה טכנולוגיה של לד יותר טובה?

  • פותח הנושא פותח הנושא asafbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafbh

חבר אתר
הודעות
38
מעורבות
0
נקודות
6
טכנולוגית ה- edge lights
או טכנולוגיה שכל הלדים פרוסים על כל החלק האחורי של המסך - LED back lights

מה היתרונות והחסרונות של כל טכנולוגיה?
 

נערך לאחרונה ב:
הכי טובה היא Full LED Local dimming והיא מופיעה רק במסכים היקרים ביותר.
 
אז מה בעצם יש בטלויזיות של סמסונג מהסדרה EH5000 ואחרות שלהם שאלו טלויזיות לא ממש יקרות אבל משתמשות בטכנולוגיה הזאת?
 
גם שם, הלדים מפוזרים בשטח גב המסך ולא רק בצדדים, אבל מספר הנורות קטן יותר וגם אין שליטה מקומית על עמעום תאורה בכדי לשפר את הניגודיות / שחור. אין כאן את פונקציית ה- Local Dimming.
 

FULL LED או לוקאל דמניג זה שיטה מעולה שעוזרת לשפר את עומק השחורים והוקנסנטרט הטבעי
מנעות בעיות כמו עננות וזליגות אור ועוזרת באחדות המסך.

חוץ מזה זאות טכנלוגיה באמת יקרה ולא מתאמה לכול אחד בטכנלוגיה הFULL LED
הנרות מפזרות על גבי המסך וניתן לשלוט על עוצמת הארה להחליש ולהגביר
וגם כאשר יש חלק אחד במסך מאור וחלק אחד חשוך אז הלוקאל דמניג איפה שהחלק חשוך מכבה תנרות ואיפה שהחלק מאור מדליק תנרות וגם יכול להחליש ולהביר כמו שצנתי.. זה טכנלוגיה מעולה ועוזרת למסכי הLCD שהיה להם עד עכשיו בעיות בהצגת שחור אמתי ועכשיו מסכי הLED בזכות השליטה הזאות יכולים להתחרות בעומק השחורים עם מסכי פלזמה.

מה שלא היה עד עכשיו. ומסכי LCD נתנו עומק שחורים אפרפר ולא שחור מתי וזה הקשה על פירוט בחלקים הכים עם תצריך עוד מידע ואני יודע אני יכול לעזור לך בסקייפ הזה MATAN6589884
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור